וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: בני יהודה ניצחה 2:3 את בית"ר

חרף המיקום בליגה, הזהובים ניצחו את הקבוצה של ראובן עטר במחזור החמישי של גביע הטוטו. מכבי פ"ת-הכח 1:1, בני סכנין-קרית שמונה 1:2

בני יהודה גברה הערב (שלישי) באצטדיון בלומפילד 2:3 על בית"ר ירושלים במסגרת המחזור החמישי של גביע הטוטו בבית א'.

הקבוצה של גיא לוזון לא מסתדרת בליגת העל, כשהיא מדורגת אחרונה בטבלה לאחר ההפסד להפועל תל אביב בשבת, אולם בגביע הטוטו היא עושה חיל. הניצחון הנאה על בית"ר מצטרף לשני הניצחונות על מכבי נתניה, והקבוצה של גיא לוזון, לפני משחקה של מכבי חיפה מול מכבי נתניה, עולה למקום הראשון בבית עם תשע נקודות.

בית"ר ירושלים רצתה להמשיך את המומנטום לאחר הניצחון ביום שבת על מ.ס. באשדוד, אבל ההרכב השני שהעלה ראובן עטר לא עשה את העבודה עבור הקבוצה. בית"ר, שבשנה שעברה ניסתה להסתער על כל התארים והודחה בחצי גמר גביע הטוטו, מתרחקת מהעפלה לרבע הגמר. הדאבליסטית מדורגת לפני המחזור האחרון במקום השלישי עם ארבע נקודות. יש לה עוד סיכוי לעלות כאחת מהשתיים המדורגות במקום השלישי. בבית"ר יקוו שהמשחק לא ישפיע על משחק הליגה ביום שני נגד הפועל תל אביב.

בני יהודה פתחה טוב את המשחק, הרבה בעזרתו של שוער בית"ר אריאל הרוש, שהשמיט כדור קל אחרי בעיטה של מוחמד חטארי, ובני יהודה עלתה ליתרון (5). הקשר גלבאן כבש עוד אחד (22), אבל ארבע דקות אחר כך צימק יואב זיו (26). קובי מויאל החזיר את מרווח הביטחון לבני יהודה (60). 10 דקות לאחר מכן שוב צימק אבירם ברוכיאן וחתם את תוצאת המשחק.

אל המשחק הגיעו פחות מ-100 צופים, כשההפתעה הגדולה היא מצידם של אוהדי בית"ר, שמעטים ביותר מביניהם עשו את הדרך לאצטדיון היפואי. מאחורי ספסלו של גיא לוזון ישב מתורגמן, שתרגם את הוראותיו של המאמן לספרדית לשחקניו הזרים, פדרו גלבאן ואיבן גרידו.

מהלך המשחק

דקה 5 - גול! מוחמד חטארי הגיע לכדור מדוד שנשלח אליו מכ-60 מטר על ידי דין מורי. חלוץ בני יהודה לא פגש טוב את הכדור, אבל את הבעיטה החלשה שלו, אריאל הרוש הדף ברשלנות פנימה. טעות קשה מאוד של שוער בית"ר, 0:1 לבני יהודה.

דקה 22- גול! פדרו גלבאן הרים כדור חופשי, לירוי צעירי נגח את הכדור פנימה, 0:2 לבני יהודה.

דקה 26 - גול! בעיטה של משה אוחיון נהדפה על ידי הגנת בני יהודה. יואב זיו השתלט על הכדור החוזר ושלח פנימה, בית"ר צימקה ל-2:1.

דקה 60 - גול! מהראן ראדי הרים כדור קרן, קובי מויאל, שגדל בבית"ר ירושלים, נגח לפינה של הרוש והחזיר את היתרון בן שני השערים, 1:3 לבני יהודה.

דקה 70 - גול! המחליף אבירם ברוכיאן שלח כדור חד ומפתיע לשערו של דלה איינוגבה ותפס אותו לא מוכן. הכדור פירפר ברשת, ביתר שוב צימקה, הפעם ל-3:2.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, אלי אברבנל, איבן גרידו, דין מורי, עוז ראלי, קובי מויאל, לירוי צעירי (כפיר אדרי, 46), שי ניסים (אלירן עטר, 75), פדרו גלבאן (תומר חמד, 62), מהראן ראדי (ניצן אהרונוביץ', 63), מוחמד חטארי.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שמואל קוזקין (אלירן דנין, 46), תומר בן יוסף, מתן בראשי (כריסטיאן אלברז, 46), דוד אמסלם, עידן טל, משה אוחיון, יואב זיו, דן אבינדר (אבירם ברוכיאן, 63), עידן ורד (טל משעלי, 75), טוטו תמוז.

מכבי פ"ת-הכח עמידר ר"ג 1:1

מכבי פתח תקוה אירחה את הכח עמידר רמת גן במסגרת המחזור הלפני אחרון בבית ב'. המלבאסים היו חייבים ניצחון כדי לעלות על חשבונה של הקבוצה של דודו דהאן למקום השני, אך לא הצליחו, לאחר שהמשחק הסתיים בשוויון.

57 דקות מאופסות נגמרו, לאחר שלירן כהן כבש לזכותה של הקבוצה של גיא לוזון. שמונה דקות לסיום אלן בנדר מהכח השווה את התוצאה במשחק שהסתיים בתיקו 1:1. מכבי פתח תקוה, שהגיעה במומנטום לאחר הניצחון בדרבי, עלתה למקום השלישי עם חמש נקודות, לפני משחקה של מכבי תל אביב. הקבוצה של דהאן הצליחה לשמור, בינתיים, על המקום השני כשהיא עם שש נקודות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

בני סכנין-קרית שמונה 1:2

שלושה ימים אחרי שנפגשו במסגרת הליגה, התעמתו שוב קבוצות בני סכנין ועירוני קרית שמונה, הפעם במסגרת המחזור החמישי של בית ג' בגביע הטוטו. ביום שבת, השיגה סכנין את ניצחונה הראשון בליגה על הקבוצה של מישל דיין, וגם הערב ניצחה הקבוצה מהגליל באותה תוצאה.

24 דקות אחרי הפתיחה עלתה קרית שמונה ראשונה על הלוח משער של הזר אגודה קאובינה. טל חן, בלמה של סכנין, הכשיל ברחבה את תומר סוויסה. קאובינה בעט את הפנדל, אותו הצליח להדוף עומרי אלון, אלא שעל הריבאונד השתלט קאובינה ובעט פנימה. 0:1 לקרית שמונה. שבע דקות לאחר פתיחת המחצית השנייה איזן מייקון דוס סנטוס, לאחר שהגיע למצב של אחד על אחד מול שוער קרית שמונה יוסי בצלאל. בדקת הסיום היה זה שוב דוס סנטוס שכבש שוב, עשה מהפך והשיג לסכנין שלוש נקודות.

לפני משחקה של הפועל תל אביב, לה שני משחקים חסרים, עולה סכנין למקום הראשון עם 10 נקודות במאזנה. לקרית שמונה שבמקום השלישי שלוש נקודות, ושני משחקים חסרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully