וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': עירוני נתיבות שמרה על מאזן מושלם אחרי 1:4 על רמלה

נתיבות השיגה ניצחון שלישי, הפעם על רמלה. שלושער לרפי כהן ב-0:6 של עראבה בליגה א', קטמון/מבשרת הפסידה בדקה ה-90 לנחלת יהודה

בזמן שהליגות הבכירות בפגרה, אפשר להתרשם מרמת העניין בליגה א', שגם השנה הולכת ומסתמנת כאחת הליגות היותר מעניינות. במחוז הדרומי אחת הקבוצות שנראות טוב יותר עד כה מהאחרות היא עירוני נתיבות, ששמרה על מאזן מושלם אחרי המחזור השלישי בעקבות ניצחון מרשים בחוץ 1:4 על עירוני רמלה, שעדיין ללא נקודות.

שלוש דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה הגיע השער הראשון של אייל עבד. אבי מלכה (51), עאטף אבו בילאל (63) וערן בן הרוש (79) השלימו את העבודה ולא נתנו לשער מצמק של אלירן מגול (82, פנדל) מרמלה לקלקל את החגיגה, שמשאירה אותם במקום הראשון.

גם למכבי קרית גת יש מאזן מושלם של שלושה ניצחונות משלושה משחקים. שער של נתנאל בן אבו בדקה ה-32 העניק את שלוש הנקודות לקרית גת מול הפועל כפר שלם. איציק לוי האורח החמיץ פנדל בדקה ה-53 ולא הצליח להשאיר את קבוצתו לפחות עם נקודה.

500 אוהדים ליוו את קטמון/מבשרת ציון למשחק החוץ בנחלת יהודה. אחרי מחצית ראשונה ללא שערים שיגר משה כהן מנחלת כדור למשקוף. בדקה ה-63 כדור קרן יצר ערבובייה ברחבה ומשה אסולין קבע 0:1 לקטמון. בדקה ה-73 רן מסיקה המחליף של נחלת, בנגיעתו הראשונה בכדור, שלח כדור מסובב לחיבורים והשווה ל-1:1. בדקה ה-93 כדור חופשי של שרון מרציאנו מצא את ראשו של ניר אבו הצעיר וזה המשיך פנימה וקבע ניצחון מפתיע 1:2 לנחלת יהודה. בסיום המשחק קראו עשרות אוהדי קטמון/מבשרת למאמן מירו בן שמעון להתפטר מתפקידו.

יתר המשחקים: הפועל ערד - בית"ר כפר סבא 3:1, עירוני חדרה - עירוני כפר יונה 0:2, מכבי קרית מלאכי - מכבי באר שבע 0:0, הפועל משוש - מכבי יבנה 2:2.

ליגה א' צפון

המחזור השלישי בליגה א' צפון הושלם היום (שבת) עם חמישה משחקים. במוקד, אחווה עראבה, העולה החדשה, לא התקשתה במשחק הבית מול עירוני שלומי/שפרעם והביסה אותה 0:6. חמישה שערים נכבשו על ידי שחקני עבר בליגת העל. רפי כהן כבש שלושער (29, 53, 63), רג'יד בראנסי פתח (13), עבד רבאח (29) המשיך ומחמוד נאסר השלים (81) את החגיגה במשחק שנערך בבית שאן. עראבה עלתה למקום השני עם שבע נקודות, והיא עדיין ללא שער חובה. שלומי נועלת את הטבלה עם אפס נקודות.

עירוני אום אל פאחם התקדמה למקום השלישי, עם שבע נקודות, לאחר ניצחון חוץ דרמטי 0:2 על עירוני טבריה. הצופים המתינו 80 דקות לשער הראשון, אותו כבש אחמד גליון. שתי דקות לסיום הוסיפה אום אל פאחם את השני והבטיחה את הניצחון.

מכבי טמרה, עוד עולה חדשה, השיגה ניצחון בכורה העונה 0:1 בבית על בית"ר צפת. אמיר עליסאת כבש את השער בדקה ה-30. הפועל עפולה עדיין מחפשת ניצחון בכורה, לאחר שסיימה במגרשה ב-1:1 על מכבי צור שלום. אחמד אבו סיאם (53) כבש את לעפולה, בני בנישתי השווה (85).

במשחק נוסף: מכבי כפר קרע - בית"ר איחוד משהד 0:1 (צחי אילוז, 76)

את המחזור השלישי במחוז הצפוני של ליגה א' פתחו שני משחקים שנערכו אתמול (שישי). מכבי השקמה/ רמת חן, היורדת מהארצית, שמרה על מאזן מושלם אחרי ניצחון דרמטי 3:4 על הפועל כפר קנא. כפר קנא כבר הובילה 0:2 (נאסים טאהר ונאסים ארמלי), אך השקמה חזרה (גרי שפורקין ואורן סממה). בדקה ה-71 שפורקין העלה את השקמה ל-2:3, איציק נאש הישווה שמונה דקות לסיום ושחר משה כבש את שער הניצחון דקה לסיום.

במשחק עם קצת פחות שערים אך עם יותר אירועים ניצחה הפועל הרצליה 1:2 את אסי גלבוע. שתי דקות אחרי הרחקתו של גל פיבך מאסי הבקיע גדי לגזיאל בפנדל את היתרון. זוהר ביצ'ה הישווה בדקה ה-52, אך משה חליווה ההרצליאני כבש את ה-1:2 וקבוצתו שמרה על היתרון עד הסיום על אף הרחקת שמוליק טטרו שאיזן את כמות השחקנים על הדשא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully