וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההארלם גלובטרוטרס מגיעים לנוקיה

קבוצת הכדורסל המפורסמת מארצות הברית תגיע בחול המועד סוכות לארץ ותופיע פעמיים. ניר פרצלינה: "מדובר בהופעה מבדרת לכל המשפחה"

קבוצת ה'הארלם גלובטרוטרס' מארצות הברית מגיעה לישראל בחול המועד סוכות. הקבוצה תגיע לישראל ממקסיקו ותופיע פעמיים בחג בהיכל נוקיה בתל אביב ב-14 וב-16 לאוקטובר.

קבוצת הכדורסל המפורסמת בתבל נוצרה מרצון לשלב את השחורים מהארלם בחברה ב-1926. הנבחרת המיתולוגית חיה מבדיחות ולהטוטים אתלטיים על המגרש, אבל כשצריך לשחק ברצינות היא הוכיחה כי בהחלט מסוגלת לכך. ב-1948 ו-1949 היא ניצחה את מיניאפוליס לייקרס, מלכת ה-NBA באותה תקופה. אחרי שהקבוצה חזרה לשחק ב-1997 מול קבוצות מקצועניות, היא ניצחה גם את מישיגן סטייט וסירקיוז, אלופת ה-NCAA ב-2003. מאז שנת 1951 מסיירת הנבחרת בעולם. היא ביקרה במעל 120 מדינות והופיעה מול מעל 121 מיליון צופים, מולם רשמו 98 אחוזי הצלחה במשחקים התחרותיים.

ניר פרצלינה, מנכ"ל חברת היכלי הספורט: "מדובר בהופעה מבדרת לכל המשפחה, ודאי שלא רק לחובבי הספורט והכדורסל. אני עוד זוכר את התכנית המצוירת שהציגה את כוכבי הכדורסל בעלי כוחות העל בשידורי הטלויזיה הערבית, בתור נער. כבוד גדול הוא לנו לארח את הקבוצה האגדית הזאת בהיכל נוקיה, מה גם שזו הזדמנות מצוינת להראות שההיכל מארח קבוצות נוספות פרט למכבי ואירועים נוספים פרט למשחקים מקצועיים. כל הכבוד לחגי שטרוויס ואברהם מרסל שהרימו את הכפפה והביאו את הקבוצה לארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully