וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מארסיי יקנו את דרוגבה?

קהל הקבוצה הצרפתית מנסה לגייס כסף כדי להחזיר מצ’לסי את החלוץ, עד כה גויסו 5,000 יורו. סידוול עבר לאסטון וילה, פנטסיל מבוקש בפולהאם

כשהם מרגישים כאילו האנשים שמנהלים את קבוצתם האהובה לא עושים מספיק, אוהדי מארסיי החליטו לקחת את העניינים לידיים. הקבוצה, שסיימה את העונה שעברה במקום השלישי בליגה הצרפתית, מחפשת להתחזק, על מנת לחזור ולאיים על ההגמוניה של ליון, ואוהדי הקבוצה החליטו לעשות בדיוק את זה. באקט מעט משונה של הפגנת תמיכה ואופטימיות, החליטו האוהדים לנסות ולגייס 22 מיליון פאונד, תו מחירו של החלוץ מחוף השנהב, כדי להחזירו מצ'לסי למארסיי.

דרוגבה שיחק בקבוצה בעונת 2003-2004, והיכולת הנפלאה שהציג היא זו שהביאה אותו לאנגליה. כעת, כשהוא מחוזר על ידי מילאן, אינטר וברצלונה, אוהדי מארסיי יצאו בקמפיין להחזירו. "נראה האם אנחנו יכולים יכולים לתרום יורו או שניים כל אחד", אמר אוהד של הקבוצה והוסיף, "אנחנו יודעים שזה יהיה מאוד, מאוד קשה להשיג את המטרה, אבל כל שאנחנו רוצים זה להשיג את תשומת ליבה של ההנהלה". עד כה גויסו קרוב ל-5,000 יורו מ-800 אוהדים, שתרמו עד 5 יורו לאדם.

סידוול עובר לאסטון וילה

אסטון וילה עלתה הקיץ לכותרות בעיקר בעקבות עזיבתו הצפויה של גארת' בארי, אלא שהקבוצה של מרטין אוניל עולה היום (חמישי) לכותרות, לאחר שעשתה את ההחתמה הראשונה שלה לקיץ. סטיב סידוול, שחקנה של צ'לסי בעונה החולפת, סיכם לשלוש עונות בבוצה מברמינגהאם ויגיע תמורת 5 מיליון דולר.

"אני מאושר מאוד", אמר סידוול. "זה לקח זמן, אבל אני כבר מחכה ומצפה להיפגש עם חבריי החדשים לקבוצה. בשנה שעברה לא שיחקתי כל כך, כך שהמטרה הראשונית שלי היא לעלות על כר הדשא".

נראה כי סידוול מגיע לווילה במטרה להחליף את בארי, לאחר שקפטן הקבוצה ישלים את מעברו הצפוי לליברפול.

* פולהאם מעוניינת לעבות את הסגל שלה ומבקשת לצרף את שני שחקניה של ווסטהאם, ג'ון פנטסיל ובובי זאמורה. הקוטג'רס היו קרובים לרדת בשנה שעברה ליגה, אבל המנג'ר השוויצרי רוי הודג'סון, הצליח בסוף להשאיר את הקבוצה בליגה.

החלוץ בובי זאמורה, ששיחק בשנה שעברה רק 14 משחקים, כבש שער אח בלבד. גם בפנטסיל ששיחק ב-17 משחקים, ווסטהאם כבר לא מעוניינת, ופולהאם רשאית לנהל איתו משא ומתן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully