וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארשבין מתקרב לצ'לסי

על פי דיווחים באנגליה, שחקנה המצטיין של נבחרת רוסיה עשוי לסגור את כל פרטיו, ולהעדיף את המועדון על ברצלונה. קרספו שוחרר

אנדריי ארשבין, אולי התגלית של היורו הקודם ואחד המצטיינים שבו, מבוקש בכל רחבי אירופה. בזמן שעשה רושם כי ברצלונה היא המועמדת המובילה לזכות בפליימייקר הרוסי הקטן, בימים האחרונים צ'לסי ורומן אברמוביץ' פתאום נראים כפייבוריטים לקלוט את ארשבין. דיווחים שונים באנגליה מספרים כי העסקה למעשה סגורה, וכי בעליה של צ'לסי התערב באופן אישי כדי להבטיח כי ארשבין יגיע ללונדון בעונה הקרובה.

על פי הדיווחים כל הפרטים בין שני המועדונים נסגרו, וכל שנותר הוא שהקשר יטוס לאנגליה כדי לחתום על החוזה. קונסטנטין סרסאניה, המנהל המקצועי של זניט, אמר בתגובה: "מנהלי צ'לסי מכירים את המצב, וכבר דיברנו על זה". ארשבין עצמו העדיף שלא להתייחס לספקולציות, אבל ברור לחלוטין שבעונה הבאה הוא לא רק ישחק מחוץ לגבולות רוסיה, כי אם באחת הקבוצות הטובות ביבשת. צ'לסי צפויה לשלם כ-12 מיליון פאונד עבור התענוג, סעיף השחרור שיש לקשר בקבוצתו הרוסית.

קרספו וצ'לסי כבר לא

בינתיים בצ'לסי, הקבוצה החליטה היום (חמישי) לשחרר את הרנן קספו. החלוץ הארגנטינאי הוותיק הגיע למועדון בשנת 2003 תמורת 17 מיליון פאונד מאינטר, וידע עונות טובות לצד בינוניות במדי הכחולים של לונדון. בעונות 2005-2007 הוא שיחק במילאן בהשאלה, ובעונה שעברה עזר לאינטר לזכות באליפות איטליה. המועדון האנגלי שיחרר הודעת פרידה רשמית: "אחרי שחוזהו הסתיים השבוע, הרנן קרספו הוא כבר לא שחקן צ'לסי. אנחנו מודים להרנן על התקופה שלו במועדון, ומאחלים לו בהצלחה בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully