וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישי כדיר חתם לשנתיים בגליל/גלבוע

21.6.2008 / 20:50

הקבוצה המאוחדת ממשיכה להתקדם בהכנותיה והחתימה לשנתיים את שחקנה של עירוני רמת גן. "לא ההחתמה הגדולה האחרונה הקיץ"

הפועל גליל עליון/גלבוע ממשיכה בחיזוק שלה ולאחר שבשבוע שעבר החתימה את הגארד אארון ניקסון לעונה נוספת, החתימה היום (שבת) הקבוצה לשנתיים את אלישי כדיר מעירוני רמת גן לעונה הבאה. הקבוצה שרק בשבוע שעבר התאחדה עם המועצה המקומית גלבוע, עובדת במרץ הימים האחרונים על מנת להחתים שחקנים ולהתחיל את ההכנות לקראת העונה הקרובה ברגל ימין. המאמן עודד קטש נפגש עם לא מעט שחקנים, וכאמור עם כדיר, שיצא לראשונה בקריירת הבוגרים מתחומי אולם זיסמן, כבר הושג הסכם.

כדיר בן ה-21, גדל במחלקת הנוער של מכבי רמת גן, לאחר שהחל לשחק כדורסל בגיל מאוחר יחסית. הוא החל לשחק בקבוצה הבוגרת של רמת גן בגיל 18 כשהקבוצה הייתה בליגה הלאומית ואיתה עלה לליגת העל. בעונה 2005/6, לא קיבל כדיר יותר מדי הזדמנויות אך החל מהעונה שעברה תחת אבנר יאור החל כדיר לקבל את ההזדמנות שלה. בעונה האחרונה יחד עם רובי בלינקו שיחק כדיר 15.9 דקות למשחק, קלע 7.5 נקודות והוריד 3.1 ריבאונדים. המספרים הללו הספיקו על מנת שכדיר יקבל מקום בסגל הרחב של נבחרת ישראל.

בגליל אישרו את הידיעה על החתימה בין הצדדים ומסרו: "אנחנו שמחים שאלישי חתם על החוזה. הוא הבין שהגליל זה המקום בשבילו כי אנחנו חממה של צעירים. אנחנו מקווה שיחד איתו נתקדם, ומקווים שהוא לא יהיה ההחתמה הגדולה האחרונה שלנו לקיץ". בגליל ינסו בימים הקרובים לסכם גם על המשך דרכם של גילי מוסינזון ודורון שפר בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully