וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט פוטר מצ'לסי

קבוצתו של רומן אברמוביץ' הודיעה באופן רישמי על פיטוריו של הישראלי. "מעכשיו נתמקד במציאת מאמן חדש". סכום הפיצויים עומד על 5 מיליון ליש"ט

צ'לסי הודיעה היום (שבת) רשמית באתרה על סיום עבודתו במועדון של המאמן הישראלי, אברהם גרנט. שלושה ימים בלבד לאחר שהפסיד בבצורה אכזרית בבעיטות הכרעה מ-11 מטר למנצ'סר יונייטד בגמר ליגת האלופות והסיום במקום השני בליגה האנגלית, החליט רומן אברמוביץ' כי הניסיון של גרנט בכחולים הסתיים.

הפרשנים באנגליה צפו את ההחלטה, וברגע שג'ון טרי החליק על הדשא במוסקבה והחמיץ עבור גרנט את ההישג האדיר של זכייה בליגת האלופות, היה ברור כי ימיו של הישראלי ספורים. על פי הפרסומים יהנה גרנט מפיצוי בגובה 5 מיליון ליש"ט. על פי התקשורת האנגלית, המועמדים להחליפו הם פרנק רייקארד, רוברטו מנצ'יני וחוס הידינק.

יכול לעזוב בראש מורם

גרנט הגיע לאנגליה ביולי 2006, אז מונה למנהל הטכני של פורטסמות, קבוצתו של בנו של ארקדי גאידמק, אלכסנדר. במהלך אותה שנה חזרו על עצמם סיפורים ודיווחים על יחסי החברות שפיתח עם רומן אברמוביץ', ומינויו לתפקיד מקצועי בצ'לסי בקיץ האחרון לא נחשב להפתעה. בספטמבר 2007 פוטר מאמן צ'לסי, ז'וזה מוריניו וגרנט החליפו על הקווים, במינוי שכן הפתיע רבים.

המאמן הישראלי הוליך את צ'לסי למירוץ על האליפות עד המחזור האחרון, אבל הפסיד בו ולא הצליח להצעיד את הקבוצה הלונדונית אף לא לתואר אחד מתוך הארבעה עליהם נאבקה הקבוצה. מאמן היונייטד, אלכס פרגוסון, ציין אחרי גמר ליגת האלופות ש"אם כל מאמן אחר היה משיג בשנתו הראשונה את מה שגרנט השיג בצ'לסי, הוא היה זוכה לחוזה לעשר שנים". זה לא עזר לו.

במהלך כהונתו כמאמן צ'לסי, נתקל גרנט בלא מעט ביקורת מצד כלי התקשורת בבריטניה וגם מכאלו בישראל, אך למרות כל הביקורות, הישראלי יכול לסיים את כהונותו בראש מורם לאחר שהציג תצוגות כדורגל יפות במהלך העונה ואולי סלל לעצמו נתיב לקבוצות נוספות ברחבי העולם.

באתר הרשמי של צ'לסי נכתבה ההודעה הבאה: "כולם בצ'לסי רוצים להודות לאברהם גרנט על תרומתו לקבוצה מאז שמונה למאמן הקבוצה בספטמבר שעבר. מעכשיו נתמקד במועדון במציאת מאמן חדש לקבוצה, ולא נדון בכך עד שתצא ההודעה הרישמית על זהותו של המאמן הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully