וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאנו גליאני: "רונאלדיניו ושבצ'נקו הם שחקני מילאן"

סגן נשיא מילאן שיחרר הצהרה: "הכל מסוכם ונותר רק לחתום". צמד השחקנים יעלה לרוסונרי כ-40 מיליון יורו בקירוב. סוכנו של השחקן מאשר

מהפכה מקצועית במילאן. סגן נשיא המועדון, אדריאנו גליאני, אישר היום (שישי) כי רונאלדיניו ואנדריי שבצ'נקו ישחקו בעונה הבאה בקבוצה. גליאני: "רונאלדיניו ושבצ'נקו הם שחקני מילאן ב-180 אחוז. הכל מסוכם, וכל מה שנותר לנו הוא לחתום על החוזה עם שניהם".

בשבוע האחרון התחזקו הדיווחים לגבי מעברו של רונאלדיניו למילאן. שלשום (חמישי) פרסמו כלי התקשורת בספרד ואיטליה כי גליאני טס לפגישה בברצלונה עם סוכנו של ואחיו של הפנומן, רוברטו אסיס, ואחד הדירקטורים של ברצלונה צ'יקי בגריסטיאן. היום (שבת) הצהיר הסוכן כי "רונאלדיניו ומילאן הגיעו להבנות בקשר לחוזה". עוד אמר אסיס: "מילאן היא קבוצה נהדרת ורונאלדיניו התרשם ממנה עוד בפעם הראשונה בה הם יצרו איתו קשר. הכי חשוב בשבילנו שהשחקן יהיה מאושר". על השאלות לגבי מועד חתימת ההסכם השיב הסוכן לעיתונאים: "אתם תצטרכו להמתין בסבלנות..."

אל רונאלדיניו יצטרף במילאן הבן האובד אנדריי שבצ'נקו. החלוץ האוקראיני, אהוב הקהל בסן סירו, עזב את הרוסונרי בקיץ 2006 והצטרף לצ'לסי. דיווחים בתקשורת האיטלקית מספרים כי שבצ'נקו, שהיה אומלל במשך כל התקופה בצ'לסי ולא הצליח לשחזר את יכולתו הטובה, התקשר השבוע למאמן מילאן קרלו אנצ'לוטי וביקש ממנו: "תחזיר אותי הביתה". גליאני והנשיא סליביו ברלוסקוני שמחו להיענות לבקשה ובצ'לסי שמחו עוד יותר להיפטר מחוזהו של שבצ'נקו, שכמעט לא רואה דקות משחק. ההערכה היא שכל אחד מהשחקנים יעלה למילאן כ-20 מיליון יורו.

מילאן עוברת השנה עונה נוראית. הקבוצה הודחה בשמינית גמר ליגת האלופות על ידי ארסנל ובליגה היא מדורגת רק חמישית עם סכנה ממשית לא להיות בצ'מפיונס בעונה הבאה.

הבאתם של סופרסטארים בדמותם של רונאלדיניו ושבצ'נקו, בתוספת קאקה ופאטו, עשויה להפוך את מילאן לאחת הקבוצות האטרקטיביות באירופה. במילאן, שלא זכתה באליפות כבר ארבע שנים, בדרך כלל מעדיפים מדיניות רכש של קידום צעירים על הבאת סופרסטארים ותיקים. אבל הצעד הזה, כאמור, בהחלט שם את מילאן ככוח מרכזי בזירה האירופית והמקומית בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully