וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ניצחה את אחי נצרת 0:3

בית"ר ירושלים לא התקשתה מול הופעה אנמית של אחי נצרת מהלאומית, וניצחה בקלות 0:3 בשמינית גמר גביע המדינה. הדאבל מעולם לא נראה קרוב יותר

יותם רונן

באדיבות ספורט 5+ לייב

מהלך המשחק

מפגש הגביע הקודם של בית"ר ירושלים וסכנין, כמו גם שריקות הבוז של אוהדי סכנין במשחק הליגה האחרון שלהם, יצרו רמת ציפיות גבוהה במיוחד לקראת המפגש בין אחי נצרת לבית"ר ירושלים הערב (שלישי) במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. דובר רבות על ההתנגשות האפשרית בין שני הקהלים, ועל כך שקבוצתה הקטנה של נצרת מהליגה הלאומית, יכולה לחולל סנסציה ולקטוע את חלומות הדאבל של האלופה.

אלא שבמציאות, קיבלנו משחק חלש במיוחד, שלא התעלה לרמה גבוהה, ומעט הרס את הפסטיבל סביב משחקי הגביע שהתחולל בשבועות האחרונים, בסיומו ניצחה בית"ר ירושלים בקלות רבה, 0:3. מעבר ליכולתה החלשה של בית"ר, הרי שאולי העובדה המרגיזה ביותר היא האנמיות שגילו המארחים. כפי שחזינו פעם אחר פעם, מפעל הגביע מאפשר לקבוצות קטנות, שבימים רגילים לא יכולות לחלום אפילו על תואר, להפתיע את הגדולות, ולצאת גדולות בעצמן.

אך אחי נצרת הציגה כדורגל חלש, ונראתה כמו קבוצה שמשחקת בליגה משנית. שוערה של בית"ר ירושלים, טברקו קאלה, התבטא במהלך הימים האחרונים על כך שישראל צריכה להיכנס לרצועת עזה, ולהשתמש בכוח כדי להפסיק את ירי הקאסמים. באחי נצרת לא אהבו את הדברים, ולפני המשחק החליטו חלק משחקניה שלא ללחוץ את ידו של השוער, כמחאה.

האלופה הירושלמית הגיעה כדי להפוך לדאבליסטית, אבל לפחות במחצית הראשונה היא נראתה כאילו אין הבדל כלל בינה לבין קבוצת הליגה הלאומית שעמדה מולה. הירושלמים אמנם שלטו במרגש, אבל לא הצליחו לחבר שתי התקפות יחדיו, וכשכבר הגיעו אל השער, לא הצליחו למצוא את הריכוז כדי למצוא את שער היתרון.

יצחק שום זעם על שחקניו במחצית, ונראה היה שצעקותיו הועילו, כיוון שבית"ר עלתה באנרגיות מחודשות למחצית השניה, ושתי דקות לאחר התחלתה, הצליחו הצהובים-שחורים למצוא את השער המיוחל, כשמיכאל זנדברג ניצל חולשה הגנתית בולטת, וכבש בקלות. ברוכיאן כבש את השני בדקה ה-75, ועוד אחד של אלברמן בדקת הסיום, קירבו את קבוצתו של שום עוד צעד לכיוון הדאבל.

מהלך המשחק

דקה 9: עידן טל פרץ מהאגף, ניסה לשלוח כדור רוחב שפגע באחד ממגיני נצרת, כמעט ונכנס, אך יצא לקרן.

דקה 29: לאלא הריץ מתפרצת מצויינת והגיע 20 מטר אלכסונית מהשער, אבל ניסה לבעוט והכדור טס מעל השער.

דקה 30: התקפה טובה של בית"ר הגיעה אל בן שושן, שממצב טוב בעט, אבל הכדור פגע במגן ויצא החוצה.

דקה 47: גול! ההגנה של אחי נצרת קפאה לחלוטין, בן שושן לא התקשה להעביר כדור אל זנדברג, שמצא את עצמו לבד לגמרי מול השוער, וכבש בקלות, 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 54: ברוכיאן ניער מעליו שני מגינים, הגיע לזווית בעיטה טובה, אבל שרמן הצליח להדוף.

דקה 75: אבירם ברוכיאן פרץ מהאגף השמאלי, וכשראה שהוא לא מכוסה פנה לרחבה, ושלח כדור נהדר לחיבורים הרחוקים, 0:2 לבית"ר ירושלים.

דקה 90: גול! בית"ר תקפה, הכדור הגיע בקצה הרחבה לגל אלברמן שירה כדור שטוח, 0:3 לבית"ר ירושלים.

הרכב בית"ר ירושלים: טברקו קאלה, כריסטיאן אלברז, אריק בנאדו, תומר בן יוסף, דרק בואטנג, גל אלברמן, מיכאל זנדברג, אבירם ברוכיאן, רומולו, עמית בן שושן, עידן טל.

הרכב אחי נצרת: תומר שרמן, אשרף סולימן, אלירן חודידה, בראכת ווהאב, יוסיף מועד, אמגד' סולימן, תייסר אבו חמאד, רם סטי, חיים סילבס, מהרן לאלא, קרלוס סביליוס.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully