וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה סיימה בתיקו 1:1 עם מכבי הרצליה

שער עצמי של דוידוביץ' (44) הציב את הרצליה בעמדת ניצחון מול מכבי חיפה, אבל יניב קטן השווה ל-1:1, ובשבוע הבא יהיה לנו דרבי

במכבי חיפה דיברו השבוע על כך שהניצחון בגביע, על מכבי פתח תקווה, יסייע לקבוצה לצאת מהמשבר שפקד אותה, במהלכו רשמה חיפה שני הפסדי ליגה רצופים. אלא שאף אחד לא סיפר את זה למכבי הרצליה, אותה קבוצה שבעונה שעברה הביסה 0:4 את חיפה בקרית אליעזר, וגם הערב (שבת) שחקניו של פרדי דוד נתנו פייט, ואף היו קרובים לנצח, אך לבסוף נאלצו להסתפק בתיקו 1:1. התוצאה סידרה מפגש מרתק במחזור הבא, שיפתח את הסיבוב השלישי, כשחיפה תפגוש את בית"ר ירושלים. בסיום המשחק, החלו להיזרק מהיציע החיפאי חפצים לעברו של המאמן, רוני לוי, שמיהר לרדת לחדרי ההלבשה.

הרצליה אמנם לא ניצחה כבר שלושה מחזורים רצופים, אבל למשחק הערב היא הגיעה עם לא מעט יומרות, ושלטה ללא עוררין בפתיחה. באותן דקות, ניתן היה להבין מדוע חיפה היא לא קבוצה שכלל לא מוזכרת כמועמדת לאליפות: השחקנים שלה לא היו ממוקדים מול השער, וגרוע מכך, ההגנה שלהם היתה חדירה לחלוטין וסיפקה לא מעט הזדמנויות לאורחים להבקיע.

מספר התקפות מתפרצות של האורחים בסופו של דבר הניבו פרי, לאחר שבוקסנבוים קיבל כדור מחוץ לרחבה, שלח טיל אל העמוד, הכדור ניתז היישר אל גופו של דוידוביץ', והלך אל הרשת. חיפה המשיכה להיראות כמו הצל של עצמה, אבל במחצית השניה, שתי התקפות רצופות הכניסו אנרגיה בשחקנים, ובדקה ה-65, הצליח יניב קטן סוף סוף למצוא את הרשת, לאחר שבלבול ברחבת הרצליה שלח את הכדורהיישר לרגליו. עד לסיום הפעילה חיפה מכבש של לחצים על שערה של הרצליה, אבל ניצן המצויין היה במקום בכל פעם, ואם ישנו שם של שחקן שעל שמו רשומה נקודת החוץ הזו, הרי שזהו השוער הצעיר.

מהלך המשחק

דקה 5: רנאטו הגיע מאחור ונגח כדור מצויין, ניצן הדף, וקטן בעט את הריבאונד החוצה.

דקה 15: חילופי מסירות נהדר בין שלו מנשה ועומר בוקסנבוים, הסתיים בבעיטה שטוחה של מנשה, אבל דוידוביץ' היה במקום.

דקה 32: ההגנה של חיפה המשיכה להיות נוראית, כשראדו שלח כדור מ-40 מטרים למנשה, שמתוך הרחבה בעט מעל השער.

דקה 36: מבצע נהדר של אפק וקטן, מצא את בוקולי בתוך הרחבה, אבל מול השער הוא בעט החוצה, ובזבז הזדמנות נהדרת.

דקה 44: גול! בוקסנבוים בעט נהדר מ-18 מטרים אל הקורה, הכדור ניתז אל דוידוביץ', פגע בו והלך פנימה. שער עצמי של השוער, 0:1 להרצליה.

דקה 59: הכדור החופשי מכ-40 מטרים נשלח אל תוך הרחבה ומצא את ראשו של רפאלוב, שרק עלה, החיפאי נגח למרכז השער, וניצן רשם הצלה נהדרת.

דקה 65: גול! ניצן הדף נהדר עוד נסיון של החיפאים, אבל הכדור הגיע אל יניב קטן, שבעט מחמישה מטרים פנימה, 1:1.

דקה 73: הלחץ החיפאי נמשך, פנטאני קיבל כדור 18 מטרים מהשער, ושלח טיל שטוח, אבל ניצן היה במקום.

דקה 83: ליאור רפאלוב בעט מ-30 מטרים, אבל ניצן הדף את הכדור. אפק שלח את הריבאונד החוצה.

דקה 85: עומרי אפק פרץ נהדר לרחבה, שלח כדור רוחב לרפאלוב, שמשלושה מטרים, מול שער ריק לגמרי, הצליח להחמיץ.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', עומרי אפק, שי מיימון, דייגו קרוסה, פטר מסיללה, בירם כיאל, גוסטבו בוקולי (אושרי גיטא 58), רנה לימה, יניב קטן, רנאטו (ליאור רפאלוב 46'), ת'מבינקוסי פנטאני.

הרכב מכבי הרצליה: איתמר ניצן, שלו מנשה, מיטייה מורץ´, אסי משיח, כפיר אדרי, דייהו דיוויס, איבן ווקמנוביץ´, מהארן ראדי, עומר בוקסנבוים, צ'טם אנטויה, תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully