וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי ממשיכה להיצמד

3.11.2007 / 17:05

למפארד ובלטי כבשו לקבוצתו של גרנט, שניצחה 0:2 את וויגאן ונשארה קרובה לצמרת. ליברפול, עם בניון בהרכב, סיימה ב-0:0 עם בלקבורן

במוקד המחזור ה-12 בפרמיירליג עמד כמובן המפגש הגדול בין שתי מוליכות הטבלה, ארסנל ומנצ'סטר יונייטד, שנפרדו בתיקו 2:2. צ'לסי של אברהם גרנט וטל בן חיים, שנמצאת בכושר נהדר, התארחה אצל וויגאן החלשה וניצחה בקלילות 0:2. לליברפול של יוסי בניון חיכה משחק קשה במיוחד בחוץ נגד בלקבורן והיא סיימה אותו בתיקו 0:0. פורטסמות הדהימה את שוכני הסיינט ג'יימסז פארק עם 1:4 על ניוקאסל, ומידלסברו נפרדה בתיקו 1:1 עם טוטנהאם, בקרב בין שתיים מהמאכזבות הגדולות של העונה.

ביום ראשון תפגוש ווסטהאם את בולטון, והמשחק שינעל את המחזור יתקיים ביום שני, כשמנצ'סטר סיטי החבוטה תארח את סנדרלנד.

וויגאן - צ'לסי 2:0

אחרי שהראתה שהיא מסוגלת לדרוס כהלכה עם ה-0:6 העצום על מנצ'סטר סיטי בשבת שעברה, גילתה צ'לסי גם הרבה אופי ביום רביעי כשעמדה על סף הדחה בידי לסטר בסיבוב השני של גביע הליגה, אבל הפכה את התוצאה עם שני שערים בדקות הסיום וניצחה לבסוף 3:4. אז עם יופי או עם אופי, לבחורים של גרנט יש כבר שישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, ווויגאן לא יכלה לעצור אותם.

הלאטיקס פתחו טוב את העונה אבל מאז פציעתו של אמיל הסקי מתקשים לכבוש, וצונחים במהירות במורד הטבלה. גרנט, שיוכל לראות את ונגר ופרגי ממרחק של שלוש נקודות בלבד במידה וצ'לסי תנצח בעוד שארסנל והיונייטד יסיימו בתיקו, הביע לפני המשחק אופטימיות לגבי מצבם של ג'ון טרי ואשלי קול הפצועים, וסיפר שהחלמתם מתקדמת מהר מהצפוי.

אברהם גרנט פתח עם אלכס הברזילאי במרכז ההגנה, והשאיר את טל בן חיים על הספסל. למרות מצבה של וויגאן גרנט פתח רק עם דידייה דרוגבה בחוד. פרנק למפארד, האיש של גרנט במחזורים האחרונים, בהופעה ה-500 שלו בפרמיירליג, קיבל כדור במרכז הרחבה וגילגל את צ'לסי ליתרון כבר בפתיחה. שש דקות אחר כך, קיבל ג'וליאנו בלטי כדור באגף שמאל שלו וכדרר לאורך כל המגרש כששחקני וויגאן לא מצליחים לעצור את הדהרה. כשהגיע לאזור הרחבה, כ-20 מטרים מן השער שלח כדור חזק שחורר את הרשת של הלאטיקס וקבע 0:2 לצ'לסי. במחצית השנייה צ'לסי נחה וכנראה שמרה על הרגליים לקראת המשחק ביום רביעי מול שאלקה וכך נשארו אברהם גרנט וקבוצתו במרחק שלוש נקודות מהמוליכות ארסנל ומנצ'סטר יונייטד.

בלקבורן - ליברפול 0:0

האדומים של רפא בניטז, אחרי ההעפלה לרבע גמר גביע הליגה, יצאו למשחק חוץ קשה מאוד באיווד פארק נגד הרוברס, שמדורגים מעליהם בטבלה, עם נקודה אחת עודפת. הקשר הישראלי יוסי בניון, שעלה כמחליף במשחק נגד קארדיף ובישל לסטיבן ג'רארד את שער הניצחון, פתח בהרכב של האדומים והוחלף בדקה ה-71.

הקבוצה של מארק יוז הגיעה למשחק אחרי ארבעה ניצחונות רצופים. באיווד פארק אף החלה לדבר בגלוי על השתתפות בליגת האלופות בעונה הבאה, אבל לפני שמדברים צריך לעשות.

התיקו של ליברפול, השישי שלה בליגה, מרחיק אותה עוד מארסנל, מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי במאבק האליפות. לקבוצה של בניטז מחכה ביום שלישי אולי המשחק הכי חשוב שלה העונה, כשבשיקטאש הטורקית תגיע לאנפילד במטרה לגמור לסקאוזרים את העונה האירופית. אם גם שם תגמגם ליברפול העונה שלה יכולה להיגמר מהר מאוד.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מידלסברו - טוטנהאם 1:1

אחרי שמשחקו הראשון כמאמן טוטנהאם עבר בהצלחה עם ניצחון על בלקפול בגביע הליגה, חואנדה ראמוס ערך את הופעת הבכורה שלו בפרמיירליג בריברסייד של מידלסבורו.הספרס עלו ראשונים ליתרון בזכות שער של דארן בנט בדקה ה-35, אך ספגה שער משווה מרגליו של לוק יאנג בדקה ה-52. שתי הקבוצות ממשיכות לא לנצח והמצב בתחתית כבר מתחיל להסתבך. המטרה הבאה של טוטנהאם נמצאת ביום חמישי, אז יחכו לה בבלומפילד חבורת המסובכים של גיא לוזון, באם יישאר מאמן הפועל תל אביב.

ניוקאסל - פורטסמות 4:1

פומפי, בדיוק כמו צ'לסי ממשיכה לנצח בעקביות ושומרת על המקום הרביעי, עם מרחק חמש נקודות מהמקום הראשון. לעומתה, התקוות הגדולות שהגיעו לסיינט ג'יימס פארק בתחילת השנה עם היכנסו לתפקיד המאמן של סם אלרדייס מתחילות להיגנז, כאשר לאחר ההפסד לרדינג בשבוע שעבר סופגים הטונז מכה קשה ועוד בבית. נואה פמרוט העלה ראשון את קבוצתו של הארי רנדאפ על הלוח בדקה השמינית. בנג'אני הוסיף שער נוסף דקה אחת אחר כך וג'ון אוטקה, החלוץ הניגרי שהגיע מראן כבש את השער השלישי לטובת פומפי. סול קמפבל, בעוד שער עצמי, העניק שער לניוקאסל בדקה ה-15, אך ניקו קראנצ'יאר קבע את התוצאה הסופית בדקה ה-70.

יתר המשחקים:

אברטון - ברמינגהאם 1:3
לאברטון: אייגביני יעקובו (10), לי קארסלי (90) ג'יימס ווהן (90)
בירמינגהאם: אוליבייה קאפו (79)

אסטון וילה - דרבי 0:2
לוילה: מרטין לאורסן (57)
לוק מור (61)

פולהאם - רדינג 1:3
לפולהאם: קווין דייויס (17), קלינט דמפסי (72) דיוויד הילי (90)
לרדינג: קווין דויל (53)

* ק.פ.ר של בן סהר ניצחה 0:2 את האל סיטי. החלוץ הישראלי לא נכלל בסגל.

  • עוד באותו נושא:
  • בלקבורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully