וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשויים מפברגלאס: ארסנל ומנ' יונייטד נפרדו ב-2:2

3.11.2007 / 16:38

ארסנל, למרות שפיגרה פעמיים, סיימה ב-2:2 עם מנצ’סטר יונייטד, משערים של פברגאס וגאלאס. רוני ורונאלדו כבשו לשדים האדומים

הקרב האדיר של הפרמיירליג הפגיש היום (שבת), במסגרת המחזור ה-12, את שתי הקבוצות המלהיבות והמרשימות ביותר כיום באנגליה ובאירופה כולה. בסוף הקרב, שנערך באצטדיון האמירויות, סיימו מנצ'סטר יונייטד וארסנל בתיקו 2:2.

שתי הקבוצות הגיעו למשחק כשהן בכושר מצוין, החבורה של ונגר, שלא הרבה בתחילת העונה נתנו לה סיכוי ממשי להתברג בצמרת האנגלית והאירופית, מפגינה יכולת נהדרת. צעירי הקבוצה, בראשותו של ססק פברגאס, מולכים באירופה, אלא שהיום הם פגשו יריבה עיקשת ומנוסה - מנצ'סטר יונייטד שמה. שחקניו של אלכס פרגוסון פתחו את העונה בצורה מגומגמת משהו, לא הרשימו וכבשו רק שער אחד למשחק. אלא שהחיבור בין הסגל הנוכחי למצטרפים החדשים, ביניהם, נאני, אנדרסון, קרלוס טבז ואואן הארגריבס, החל קורם עוד וגידים לאחרונה כשהשדים כבשו בארבעת משחקיהם האחרונים, לפני המשחק הזה, ארבע רביעיות והשיגו שמונה ניצחונות רצופים. לא שהם האמינו שהם יצליחו גם היום לכבוש ארבעה שערים, אבל במשחק כזה, הם קיוו ששניים יספיקו לניצחון, בסוף זה הספיק רק לתיקו.

המחצית הראשונה לא התעלתה לרמה גבוהה ולא קיבלנו הרבה מהיכולת הגבוהה שמפגינות הקבוצות לאחרונה. מלבד מספר הבלחות של שחקנים מוכשרים, לא נרשמו הזדמנויות רבות. אלא שאז, בדקה הקריטית, דקת הסיום של המחצית הראשונה, הצליח רונאלדו להעביר כדור רוחב לווין רוני. הג'ינג'י הבינלאומי גבר על גאלאס ושלח פנימה. המחצית השנייה הצדיקה את כל הסופרלטיבים שנתלו במשחק. שלוש דקות במחצית השנייה קיבלנו עוד עדות לגדולתו של ססק פברגאס, שבקור רוח נהדר, הצליח לכבוש את השוויון. מנצ'סטר לא ויתרה המשיכה לתקוף ושמונה דקות לסיום עלתה ליתרון שני משער של רונאלדו. אלא שלארסנל של העונה טונות של אופי. הקפטן ויליאם גאלאס הצליח לדחוק בדקה ה-91 לשער מנצ'סטר את השני כדי לקבוע שוויון ולחלק את הנקודות. ארסנל עדיין ללא הפסד בליגה והיא ממשיכה להוליך את הטבלה.

מהלך המשחק

דקה 9 - נגיחה של רונאלדו אחרי הרמת קרן פגעה בקורה, אבל הסתבר כי השופט שרק קודם לכן לעבירה של הפורטוגלי. ארסנל גם הצליחה לאיים על השער בהתקפה שלאחר מכן. קלישי הרים ואדבאיור התרומם גבוה, אך נגח החוצה.

דקה 17 - רונאלדו רץ כ-30 מטר עם הכדור באגף ימין ואחרי הטעיות גוף נהדרות על המגן הרים למרכז. הכדור עבר את כל הגנת ארסנל והגיע לראין גיגס, ששלח משלושה מטרים ליד הקורה.

דקה 36 - ססק פברגאס הקשית כדור חופשי מצוין לרחבת היונייטד, הקפטן גאלאס נגח למרכז השער, אבל אדווין ואן דר סאר הארוך ירד מהר כדי להדוף מהקו לקרן.

דקה 45 - גול! רונאלדו הצליח להעביר כדור רוחב על קלישי ופלמיני, שלא הצליחו לסגור אותו. ווין רוני, שלא מפסיק להרשית, הגיע לכדור לפני וויליאם גאלאס ושלח קטנה לרשת של אלמוניה. 0:1 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 48 - גול! ארסנל לא נשברה מהשער של רוני וכבשה בפתיחת המחצית השנייה. אדבאיור החל את המהלך כשמסר לטורה ורץ לרחבה. הטוגולזי קיבל את הכדור ושלח מהאוויר, אבל ואן דר סאר הציל. סאנייה השתלט על הריבאונד ושלח רוחב לפברגאס, שבקור רוח נהדר, שלח מעשרה מטרים לפינת השער. 1:1 בקרב הענקיות.

דקה 59 - שוב פברגאס, הפעם הוא שלח כדור חופשי שטוח מסובב, שעקף את החומה, ואן דר סאר ירד וקלט בבטחה.

דקה 64 - הקצב של המשחק השתפר ועלה. ווין רוני מסר לגיגס וחדר לרחבה. הוולשי הרים פנימה ורוני, שבא מאחור, נגח חזק, אבל לא מדויק.

דקה 70 - חלב העביר כדור לרוזציקי, שבעט מכ-20 מטר עם הפאלש. הכדור חמק סמוך לקורה של ואן דר סאר.

דקה 82 - גול! לואיס סאהה המחליף הכניס כדור מצוין לפטריס אברה בתוך רחבת ארסנל. המגן הצרפתי העביר רוחב לרונאלדו, שמול שער חשוף אחרי יציאה רשלנית של אלמוניה, הרשית את השני. 1:2 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 91 - גול! ארסנל יצאה להתקפה אחרונה. הקפטן גאלאס, ששגה קמעה בשער הראשון כשלא הצליח לסגור את רוני, בעט אחרי ערבובייה חזק לשער, ואן דר סאר הדף, אבל השופט קבע וצדק כי הכדור עבר את הקו. 2:2 ענק בסיום.


הרכבים:

ארסנל: מנואל אלמוניה, באקרי סאנייה, קולו טורה, וויליאם גאלאס, גאל קלישי, עמנואל אבואה (תיאו וולקוט, 75), ססק פברגאס, מת'יאו פלמיני, תומאס רוזיצקי (אדוארדו דה סילבה, 81), אלכסנדר חלב (ז'ילברטו, 81), עמנואל אדבאיור.

מנצ'סטר יונייטד: אדווין ואן דר סאר, ווס בראון (ג'ון אושיי, 71), ריו פרדיננד, נמניה וידיץ', פטריס אברה, כריסטיאנו רונאלדו, אנדרסון (מייקל קאריק, 77), אואן הארגריבס, ראין גיגס, קרלוס טבז (לואיס סאהה, 76), ווין רוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully