וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספ בלאטר: "שימוש בטכנולוגיה לקו השער הוא הכרחי"

נשיא פיפ"א השמיע את דעתו בעקבות פסילת השער של האוקראינים מול אנגליה, והבהיר: "זו כבר אינה אלטרנטיבה"

מאחורי כל החלטה משמעותית בחיים עומד רגע מכונן, וכנראה שהאסימון של ראשי פיפ"א נפל אמש (שלישי) בעקבות אי אישורו של השער של אוקראינה במשחק שלה נגד אנגליה. מי שהתבטא בנושא היום הוא נשיא פיפ"א ספ בלאטר שטוען כי כעת אין מנוס מהכנסת טכנולוגיה שתפתור את המצב ותכריע אם כדור עבר במלוא היקפו את קו השער. "אחרי המשחק הלילה, הטכנולוגיה לקו השער היא כבר לא אלטרנטיבה, אלא משהו הכרחי", צייץ בלאטר בטוויטר.

פיפ"א בדקה שתי מערכות שאמורות לסייע לשופטים להחליט אם הכדור עבר את קו השער. במשחק ידידות של אנגליה נגד בלגיה בחודש שעבר בחנו את מערכת ההוקיי, בה משתמשים גם במשחקי טניס וקריקט. מערכת נוספת נקראת גול-רף והיא נבחנה בשני משחקי ליגה בדנמרק.

הסערה ביממה האחרונה סביב אי אישור השער גרמה לכעס רב במחנה האוקראיני. המאמן אולג בלוחין זעם: "הבקענו שער חוקי והכדור עבר את הקו ביותר ממטר. סבלנו מחוסר מזל נוראי. הכדור פשוט לא רצה להיכנס בעוד אנגליה הבקיעה שער במזל. מה אני יכול להגיד? יש חמישה שופטים על המגרש והכדור עבר את הקו. למה אנחנו צריכים חמישה שופטים? דביץ' הבקיע ואני לא מבין למה השער לא אושר".

גם אנדריי שבצ'נקו, שהספיק לעדכן כי הוא מתכוון לפרוש מהנבחרת, אמר בנושא: "יצרנו הרבה מאוד מצבים ואני חושב שכבשנו שער. זה היה שער. אותו דבר קרה לאנגליה בגביע העולמי (ב-2010) ואני חושב שהשער היה משנה את המשחק".

אתר וואלה! יורו

  • עוד באותו נושא:
  • ספ בלאטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully