וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמצים להכשיר את מסיקה וז'אן לדרבי

במכבי תל אביב ממשיכים בהכנות ליום ראשון. ארז מסיקה פצוע בקרסול וליאור ז'אן במפשעה. עומר פרץ יזמין את חבריו לארוחה

עומר פרץ, חלוצה של מכבי תל אביב, עמד היום (רביעי) בפני ועדת משמעת פנימית, בה נקבע כי יזמין את שחקני הקבוצה לארוחה. זאת בעקבות התקרית בינו לבין המאמן ניר לוין, במחצית המשחק מול סכנין בשבת. כזכור, פרץ התפרץ לכיוונו של לוין, שבתגובה זרק אותו מחדר ההלבשה. פרץ התנצל בפני מאמנו וחבריו לקבוצה.

הצהובים המשיכו היום בהכנות לקראת המשחק. חמשת שחקני הנבחרת הצעירה: יובל שפונגין, אורי שטרית, עומר פרץ, שירן ייני ודור מלול, ערכו אימון קל לאחר ששיחקו אמש מול הנבחרת הצעירה של קפריסין. הקשר הפצוע ארז מסיקה, שסובל מחבלה בקרסולו, ערך אימון מיוחד עם המומחה לפיזיות טיבריוס דראו. עדין לא ברור האם מסיקה יהיה כשיר למשחק. גם הבלם ליאור ז'אן, הסובל ממתיחה במפשעה, ממשיך לקבל טיפולים ונמצא בספק לדרבי.

על פי קצב מכירת הכרטיסים עד כה, נראה כי למרות כשלונותיה האחרונים של מכבי תל אביב, איצטדיון בלומפילד צפוי להיות מלא כפי שהיה בדרבי הקודם לפני שבועיים. ראשי ארגון האוהדים "האולטראס", החליטו כי במקום להשקיע בתפאורה לדרבי הקרוב, הם יגייסו סכום כסף שיוקדש לרכישת 200 משלוחי מנות, אשר יחולקו על ידי האוהדים הצהובים לתושבי אשקלון, שדרות וישובי עוטף עזה, כחלק מההזדהות עם המצב הבטחוני בדרום. גם בהנהלת המועדון הוחלט להקדיש את הדרבי לתושבי אשקלון ושדרות, וכאות הזדהות הוזמנו עשרות בני נוער מהדרום להיות אורחי הקבוצה במשחק בבלומפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully