וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבורג: ג'וזף צינבאואר מונה למאמן הקבוצה

מאמן קבוצת המילואים של המועדון החליף את סלומקה, שפוטר בעקבות הפתיחה החלשה. "מאמין בו", אמר המנהל המקצועי

ג'וזף צינבאואר מאמן המבורג. GettyImages
שיהיה לו בהצלחה. צינבאואר/GettyImages

שלושה מחזורים מאחורינו וכבר מאמן אחד בבונדסליגה סיים את תפקידו. מירקו סלומקה פוטר אתמול (שני) מהמבורג, שהודיעה היום על החתמת מאמן חדש, ג'וזף צינבאואר. הקבוצה מצפון גרמניה פתחה את העונה עם תיקו ושני הפסדים ולא כבשה אפילו שער בשלושת המשחקים הראשונים בבונדסליגה. כל זה הגיע לאחר העונה הקשה שעברה על הקבוצה בשנה שעברה, כשהיא ניצלה מירידת ליגה ראשונה בתולדותיה רק בזכות משחקי המבחן מול גרויטר פירת.

היום, כאמור, הודיעה המבורג במסיבת עיתונאים על החתמתו של מאמן המילואים צינבאואר, שיהיה המאמן ה-13 של הקבוצה מאז פברואר 2007 ולאחר הוב סטיבנס, מרטין יול, ברונו לבאדיה, ריקרדו מוניץ, ארמין פה, מיכאל אונינג, רודולפו קרדוסו, פרנק ארנסן, טורסטן פינק, שוב קרדוסו, ברט ואן מרוויק ומירקו סלומקה.

"ג'ו (ג'וזף) הוכיח בקבוצת המילואים שלנו שהוא יכול להוביל קבוצה ולחבר אותה", אמר המנהל המקצועי של המבורג דיטמאר באיירסדורף, "אני מאמין שהוא יוכל להתחבר לשחקנים ולעשות עבודה מצוינת. אנחנו בטוחים שהקבוצה הזו יכולה להדליק ניצוץ חדש ולספק הופעות חזקות. אנחנו נתמוך במאמן בכל מה שיבקש". באיירסדורף התייחס למאמן היוצא סלומקה: "הוא הגיע בעונה שעברה במצב קשה מאוד, והיה חשוב מאוד בהישארות של הקבוצה בליגה. אנחנו מודים לו ולצוות שלו".

  • עוד באותו נושא:
  • המבורג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully