וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "זניט פשוט יותר טובה"

מאמן סטנדרד לא תירץ אחרי הדחת קבוצתו ברוסיה ואמר: "הליגה האירופית - מטרה משנית". ויטסל: "מכרו שם יותר מדי שחקנים"

מאמן סטנדרד ליאז', גיא לוזון. GettyImages
זניט פשוט גדולה על הקבוצה שלו. לוזון/GettyImages

סטנדרד ליאז' של גיא לוזון הודחה אמש בשלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות לאחר הפסד 3:0 לזניט (4:0 בסיכום שני המשחקים). הקבוצה של המאמן הישראלי אמנם שיחקה מחצית שלמה מול 10 שחקנים, אבל לא היוותה יריב מול הקבוצה הרוסית החזקה. לוזון אפילו לא חיפש תירוצים בסיום: "בסיכום שני המשחקים, זניט הייתה ראויה להעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות. בהשוואה אלינו, הם פשוט יותר טובים".

בעקבות ההדחה, תשחק סטנדרד בשלב הבתים של הליגה האירופית בו קרסה בעונה שעברה. "המטרה העיקרית שלנו היא הליגה ורק אחר כך מגיעה הליגה האירופית", אמר לוזון. "מה שנעשה במפעל הזה תלוי במצב הקבוצה באותו רגע וכמובן במצב הפציעות. ברור שאנחנו רוצים ללכת רחוק יותר, אבל העדיפות היא הליגה. לא קל לי לענות כרגע כי אני לא יודע מה יש לי בקבוצה. כשהסגל יהיה מושלם, אוכל לדבר על מטרות".

אקסל ויטסל, קשר זניט שפגש את קבוצתו לשעבר, סיכם: "אחרי שעלינו ל-0:1 הכול היה יותר פשוט עבורנו. ההרחקה לא פגעה בתכניות שלנו ולא היינו עצבניים. ידענו שנוכל לצאת ולהבקיע עוד שערים וזה מה שעשינו. סטנדרד לא סיכנה אותנו ולא יצרה מצבים. הם מכרו יותר מדי שחקנים ובסגל כזה, היה להם קשה לחלום על ההעפלה".

סטנדרד ליאז' הודחה מליגת האלופות

  • עוד באותו נושא:
  • גיא לוזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully