וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "די מריה ביקש לעזוב ודחה את ההצעה של ריאל"

מאמן אלופת אירופה הבהיר: "יישאר אם לא ימצא קבוצה". רונאלדו כשיר לגומלין הסופרקופה מול אתלטיקו (ו', 23:30, ס'1)

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו מול אתלטיקו מדריד. AP
כשיר לגומלין. כריסטיאנו רונאלדו/AP

התואר הראשון של העונה בכדורגל הספרדי יחולק מחר (שישי, 23:30, ספורט1 ו-HD) כאשר האלופה אתלטיקו מדריד תארח את יריבתה העירונית, מחזיקת הגביע ואלופת אירופה ריאל מדריד, בגומלין הסופרקופה. המשחק הראשון באמצע השבוע הסתיים ב-1:1 דרמטי, כשהמחליף חאמס רודריגס כבש שער בכורה במדי הבלאנקוס בדקה ה-81, אבל ראול גרסיה איזן מקרוב שתי דקות לסיום. ריאל כבר הניפה תואר אחד לאחר שזכתה בסופרקאפ האירופי עם ניצחון על סביליה, וכעת מחפשת זכייה עשירית בסופרקופה הספרדי. לעומתה, אתלטיקו הניפה רק פעם אחת - ב-1985. מאז היא הפסידה עוד ארבע פעמים. האם הפעם היא תעשה זאת בפעם השנייה? תיקו מאופס יספיק לה בזכות שער החוץ במשחק הקודם.

אנטואן גריזמן מוצג כשחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
עשוי לפתוח. אנטואן גריזמן/רויטרס

אתלטיקו מדריד עמדה יפה נגד סוללת הכוכבים של ריאל במשחק הראשון, אך דייגו סימאונה הבהיר שוב: "אין לנו את הכלים להתמודד עם ריאל וברצלונה". ראול גרסיה, שכבש 27 שערים מאז הגעתו של סימאונה, אמר: "הצלחנו להשיג שער חוץ במשחק הראשון וזה היה חשוב. עכשיו נתקוף בגומלין כדי לשמח את האוהדים שלנו עם תואר ראשון".

הרכש הטרי חסוס גאמס, המגן הימני שהיה קפטן מלאגה בעונה שעברה, הוצג היום בקלדרון וצפוי להיות לראשונה בסגל. מריו מנדז'וקיץ' יפתח בחוד והפעם עשוי לעצטרף אליו גם אנטואן גריזמן, הקיצוני הצרפתי שנרכש מריאל סוסיאדד.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אנחל די מריה ריאל מדריד מול חואנפראן אתלטיקו מדריד. AP
הכדור במגרש שלו. אנחל די מריה/AP

אנחל די מריה, שזכה למחמאות דווקא מהמאמן היריב דייגו סימאונה במשחק הקודם, צפוי לעזוב את ריאל מדריד לפני סיום חלון ההעברות. קרלו אנצ'לוטי התייחס לנושא במסיבת העיתונאים ואישר: "הסיטואציה ברורה למדי, השחקן ביקש לעזוב ודחה את הצעת המועדון. לכן חיפשנו שחקנים אחרים. עכשיו זו בעיה שהוא עצמו צריך לפתור, ואם זה לא יקרה אז הוא יישאר איתנו ויעבוד כמו בעונה שעברה. סמי חדירה לא ביקש לעזוב, אבל הסיטואציה שלו שונה כי החוזה שלו אמור להסתיים בקיץ הבא".

אנצ'לוטי קיבל בברכה את כריסטיאנו רונאלדו שחזר לאימונים ויהיה כשיר לפתוח בוויסנטה קלדרון. פרט לכך, המאמן האיטלקי מתכנן רוטציה ועשוי אפילו לפתוח עם קיילור נבאס בשער במקום הקפטן איקר קסיאס. גם איסקו, מרסלו ורפאל וראן נמצאים בתמונת ההרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully