וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה: גיא ברנע סיים חמישי ב-50 גב

השחיין פספס מדליה בחמש מאיות וקבע 25.05 שניות. עברי סיימה תשיעית בחצי הגמר ב-100 פרפר עם 58.70 שניות ולא עלתה לגמר

שחיין ישראל גיא ברנע חוגג באליפות העולם בשחייה. AP
סיומת מאכזבת. גיא ברנע/AP

פשוט מאכזב: גיא ברנע פספס הערב (חמישי) מדליית ארד בחמש מאיות בלבד אחרי שסיים חמישי במשחה הגמר ל-50 מטר גב. השחיין הגיע ליומה הרביעי של התחרות בציפייה לסיים עם מקום על הפודיום, אבל לצערו הרב הוא נגע בקיר חמישי ועצר את השעון על 25.05 שניות, תוצאה שאיטית בשש מאיות מהתוצאה אותה הוא קבע בחצי הגמר (24.99 שניות), תוצאה שהייתה שנייה בטיבה מבין העולים לגמר.

ברנע החל את המשחה מהמסלול החמישי. הוא פתח טוב ונראה בין המובילים לאורך מרבית המשחה, אבל סיומת חלשה שלו מנעה ממנו לחגוג הערב. כידוע, ברנע הוא מדליסט הארד מאליפות אירופה שנערכה לפני שנתיים בדברצן, אז הוא עצר את השעונים על 25.14 שניות. הוא גם השחיין שמחזיק בשיא הישראלי בן חמש השנים שעומד על 24.64 שניות ונקבע במכון וינגייט, אבל הערב הוא היה רחוק מהתוצאה הזו.

מי שסיים עם מדליית הזהב הוא הרוסי ולדימיר מורוזוב ששחה לצידו של ברנע וקבע 24.64 שניות. בכסף זכה הצרפתי ז'רמי סטרוויוס (24.84 שניות) ובארד כריסטוף ווקר-הבורן מבריטניה (25.00).

עוד לפני כן זינקה עמית עברי לבריכת השחייה למשחה חצי גמר 100 פרפר לנשים ופספסה ב-11 מאיות את המקום בגמר אחרי שהיא עצרה את השעונים על 58.70 שניות, תוצאה שרחוקה 49 מאיות מהשיא האישי שלה. עברי סיימה רביעית במקצה שלה והתשיעי הכללי כאשר היא תהיה רזרבה במשחה הגמר. כזכור, הישראלית קבעה הבוקר 59.24 שניות וסיימה במקום ה-13 במוקדמות. עבור עברי, שעדיין לא ביקרה במעמד הגמר באליפות, הייתה זו הופעה רביעית בחצי הגמר אחרי שהיא עשתה זאת גם ב-50 פרפר, 100 חזה ו-200 מעורב אישי.

עד כה השיגה המשלחת הישראלית שלושה גמרים (דוד גמבורג שסיים שמיני ב-100 מטר גב, ברנע שמגיע לגמר ב-50 גב והשליחים שהגיעו למקום השישי ב-4X100 חופשי) ותשע העפלות לחצי גמר.

עמית עברי שחיינית ישראלית. GettyImages
כמעט. עמית עברי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully