וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלע עלה לרבע גמר טורניר אטלנטה, גלושקו הודחה בבאקו

הישראלי (94 בעולם) ממשיך ביכולת המצוינת וניצח את האמריקאי סם קוורי (61) 2:6, 4:6. הישראלית עפה בסיבוב השני באזרבייג'אן

דודי סלע טניסאי ישראלי. Kevin C. Cox, GettyImages
נראה טוב באטלנטה. סלע/GettyImages, Kevin C. Cox

דודי סלע ממשיך ביכולת הטובה שלו בסבב המשחקים שלו לקראת אליפות ארצות הברית הפתוחה והלילה (בין רביעי לחמישי) העפיל המחבט הבכיר של ישראל לרבע גמר טורניר אטלנטה (משטח קשה, סך פרסים של 586,805 אלף דולרים) אחרי ניצחון על סם קווארי (61 בעולם) 2:6, 4:6 בתוך קצת יותר משעה. סלע (94 בעולם) יתמודד בשלב הבא מול ואסק פוספיסיל הקנדי (39 בעולם).

השניים לא הצליחו לשבור זה את זה בפתיחת המערכה הראשונה, עד שסלע הצליח לעלות ל-2:3 בזכות שבירה במשחקון החמישי. האמריקאי לא הצליח להקשות על הישראלי במשחקון הבא, וסלע ניצל את המומנטום ושבר שוב במשחקון השביעי. קווארי הרים ידיים וסלע המשיך ל-2:6 במערכה.

המערכה השנייה הייתה הפכפכה יותר אך סלע יצא כשידו על העליונה. הישראלי שבר ראשון בדרך ל-1:2, קווארי השווה עם שבירה משלו ל-3:3 אולם סלע התעשת מהר ושבר מיד ל-3:4 והמשיך לניצחון 4:6 ו-0:2 במערכות.

יוליה גלושקו טניסאית ישראלית. AP
נכנעה לניסיון של האיטלקיה. יוליה גלושקו/AP

בינתיים יוליה גלושקו סיימה את דרכה בטורניר באקו שבאזרבייג'אן (פרסים בסך 250 אלף דולר). הטניסאית הישראלית הבכירה (102 בעולם) נכנעה בסיבוב השני 6:2, 7:6 (7:2) לאיטליה הוותיקה פרנצ'סקה סקיאבונה (75) אחרי שעה ו-38 דקות. אתמול העפילה שחר פאר לרבע גמר הטורניר, כשניצחה 6:3, 2:6, 3:6 את וסה דולונץ' הסרבית. יריבתה הבאה של פאר תהיה סטפני ווגל השוויצרית (72 בעולם), שהפתיעה את המדורגת 1 בטורניר ו-29 בעולם, סורנה קירסטה הרומניה,עם 1:6, 1:6 מרשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully