וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאודיו מרקיזיו: "הקרבה לתואר תיתן לנו אנרגיות"

יובנטוס תתארח אצל בנפיקה במשחק הראשון בחצי גמר הליגה האירופית (ה', 22:05, ספורט1). סביליה נגד ולנסיה (ספורט2)

קרלוס באקה שחקן סביליה. GettyImages
דרבי ספרדי מרתק. באקה/GettyImages

הליגה האירופית הגיעה לישורת האחרונה בהחלט ומחר (חמישי) יתקיימו שני המשחקים הראשונים בחצי הגמר. בנפיקה תארח את יובנטוס, וסביליה תארח את ולנסיה. משחקי הגומלין יתקיימו ביום חמישי הבא. הגמר ייערך ביובנטוס סטדיום ב-14 במאי.

קרלוס טבס, שחקן יובנטוס. AP
ביובנטוס מקווים שהוא יוכל לשחק. טבס/AP

בנפיקה - יובנטוס (22:05, ספורט1 ו-HD)

אחרי שבסוף השבוע היא חגגה אליפות מספר 33 בתולדותיה, בנפיקה רוצה להמשיך במומנטום החיובי ולהשיג תוצאה טובה במשחק הראשון. יובנטוס לעומתה, פייבוריטית לזכייה במפעל והלחץ עליה אפילו גדול יותר בגלל שהגמר יתקיים באצטדיונה הביתי.

קשר יובנטוס, קלאודיו מרקיזיו, אמר לקראת המשחק: "כשאתה מגיע לבמה כזו, המוטיבציה של השחקנים יכולה לעשות את ההבדל. רובנו לא זכינו בתואר אירופאי וגם יובה לא עשתה את זה הרבה שנים. גם אם הרגליים יהיו קצת 'כבדות' בהתחלה, הקרבה לתואר תיתן לנו את האנרגיות".

שתי הקבוצות כבר נפגשו בעבר פעמיים בשלבי נוק אאוט. ב-1968 הפורטוגלים בחצי גמר גביע אירופה לאלופות כשאוזביו כובש בשני הניצחונות (0:2 בליסבון, 0:1 בטורינו). ב-1993 יובנטוס השיגה נקמה ספורטיבית ברבע גמר גביע אופ"א, כשאנטוניו קונטה משחק בשני המשחקים (1:2 לבנפיקה בליסבון, 0:3 ליובה בטורינו).

המארחת תחסר את המגן סילביו שגמר את העונה ואת הקשר-חלוץ אדוארדו סאלביו, ששבר את היד בניצחון על אולהננסה ביום ראשון. אצל האיטלקים, קרלוס טבס בספק, אבל אנדראה ברצאלי חזר מפציעה ויעמוד לרשותו של קונטה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן בנפיקה, לימה. AP
בנפיקה רוצה לשמור על המומנטום. לימה/AP

סביליה - ולנסיה (22:05, ספורט2)

שתי הספרדיות שהגיעו לחצי הגמר אחרי שרשמו קאמבקים מרשימים מוקדם יותר במפעל, ינסו לעלות למשחק על התואר, אחת על חשבון השנייה. שתי הקבוצות כבר נפגשו פעמיים העונה בליגה. ולנסיה ניצחה 1:3 בביתה ואילו המשחק בסביליה הסתיים ב-0:0.

סביליה חזרה מ-2:0 נגד בטיס ברבע הגמר לניצחון בפנדלים בגומלין אצל יריבתה העירונית, בעוד ולנסיה מחקה פיגור 3:0 נגד באזל ברבע הגמר ועלתה בזכות 0:5 אחרי הארכה. לפיכך כולם מבינים ששום דבר לא יהיה סגור לפני שיסתיימו לפחות 180 דקות.

פאקו אלקאסר, שכבש שלושער באותו 0:5 ומדורג במקום השני בטבלת מלך שערי המפעל העונה עם שבעה כיבושים, אמר: "הקבוצה זכתה בגביע אופ"א ב-2004 וזה בדיוק מה שאנחנו חולמים עליו. אנחנו תולים הרבה תקוות במפעל הזה וברגע שאתה מגיע לחצי הגמר, הכול אפשרי".

המגן הימני קוקה מורחק ולא ישחק במדי סביליה, וגם המגן השמאלי אלברטו מורנו בספק. בוולנסיה ויקטור רואיס ודייגו אלבס פצועים ופיליפ סנדרוס בספק בגלל פציעה בירך.

שחקן ולנסיה, פאקו אלקאסר. AP
סגן מלך שערי המפעל. פאקו אלקאסר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully