וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינייסטה: "זה צעד אחורה". מונטויה: "אנחנו בהלם"

בברצלונה חשים שהעונה הולכת לאיבוד. בספרד נכתב: "חרקירי של בארסה". אנצ'לוטי: "הופתעתי מההפסד שלהם"

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מול ג'ייסון מורילו שחקן גרנאדה (לחתוך את השמאלי בתמונת ראש). רויטרס
גרנאדה גמרה לבארסה את העונה?/רויטרס

שלושה ימים, שני הפסדי חוץ 1:0 מול יריבות ספרדיות, עונה גמורה? אחרי שהודחה ברבע גמר ליגת האלופות מול אתלטיקו מדריד ביום רביעי, ברצלונה ספגה אמש (שבת) הפסד חוץ 1:0 בגרנאדה במסגרת הליגה ואולי אולי איבדה סופית את תואר האליפות שלה. יאסין ברהימי הכריע את המשחק כבר בדקה ה-17 וברצלונה, ששברה שיא עונתי עם 33 הגבהות לרחבה, הכי רחוק מהשיטה שלה, לא הצליחה למצוא את הרשת פעם שנייה ברציפות למרות שלל הזדמנויות. עתה אתלטיקו מדריד מובילה את הטבלה עם 79 נקודות, ריאל שנייה עם 79 וברצלונה שלישית עם 78.

הכותרות ב"אס" היו "חראקירי של בארסה נטולת כישרון" וגם "להתראות ברצלונה, להתראות טאטה, להתראות". ב"ספורט" ו"אל מונדו דפורטיבו" הקטאלנים נכתב: "בארסה זרקה את הליגה בגרנאדה". ב"מארקה" הלכו על: "בארסה הזו לא מצליחה להרים את הראש".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מול טיאגו אביולה שחקן גרנאדה. רויטרס
מסי ובארסה על הקרשים/רויטרס

המאמן טאטה מרטינו סיכם: "היינו חייבים לנצח את המשחק הזה, ובגדול, בלי קשר לרוטציה שעשינו. רק השערים חסרו לנו. שני ההפסדים האלה כואבים והשחקנים מרגישים כאילו משהו מאוד חשוב הגיע לסיומו. צריך להרים אותם ולנצח את הגמר ביום רביעי. באופן אישי, אני לא יכול להרגיש טוב אחרי התוצאות האלה, אבל זה לא אומר שלא נילחם עד לרגע האחרון. אסור להיכנע. אם ניכנע, זה יקרה רק במקרה בו לא יהיה לנו שום סיכוי מתמטי".

אנדרה אינייסטה אמר: "הם הענישו אותנו עם שער כבר בפתיחת המשחק. לפעמים קשה לתת הסברים להפסדים. כל מה שהיה חסר לנו זה לתת את השער, בכל שאר הדברים שלטנו לחלוטין. קבוצות כמו גרנאדה, שנלחמות על חייהן, חיות ממהלך אחד טוב כמו זה שהם עשו בפתיחה. היינו צריכים לנצח את המשחק הזה, הסיומת עושה את כל ההבדל במשחקים כאלה והחדות הייתה חסרה לנו במשחק הזה. כואב לנו מאוד, כי עשינו צעד אחורה ונשארו עוד מעט מאוד משחקים".

מרטין מונטויה הוסיף: "היו לנו 20 הזדמנויות, נתנו הכול. אנחנו המומים, היינו חייבים לנצח את המשחק הזה. ידענו שיהיה קשה, אבל עשינו כמעט הכול כמו שצריך. ניתן את החיים בכל משחק ונראה אם אתלטיקו וריאל ייפלו איפשהו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
גארת' בייל שחקן ריאל מדריד מול אלמריה. GettyImages
שוב מביטים על ברצלונה מלמעלה. בייל/GettyImages

ריאל מדריד עשתה את שלה מול אלמריה עם 0:4 ועקפה את ברצלונה. "הופתעתי כשברצלונה הפסידה 1:0 אבל זה לא ישפיע על גמר הגביע", אמר מאמן הבלאנקוס קרלו אנצ'לוטי. "ברצלונה עדיין יכולה לזכות באליפות, תמיד יש הפתעות. הם יילחמו עד הסוף. זה לא משנה את הדינמיקה של המשחק בגמר הגביע ביום רביעי. בשלב הזה של העונה כל הקבוצות מסוכנות".

על ניצחון קבוצתו אמר אנצ'לוטי: "שיחקנו כדורגל טוב. עכשיו אנחנו צריכים לזכות בגביע ואחר כך נעשה חישובים לגבי הליגה. הליגה בשלבי סיום ככה שכל משחק הוא מסוכן". על חסרונו של כריסטיאנו רונאלדו, אמר המאמן: "אף אחד לא יכול לתפוס את מקומו של רונאלדו, נצטרך למצוא לזה פתרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully