וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ג'יימס הארדן תקף אוהד מחוץ למועדון לילה

האוהד בעל השם הישראלי ברק גולן תובע את כוכב הרוקטס וטוען שחטף ממנו אגרוף לאחר שצעק לעברו: "קובי קורע אותך". עוד ברחבי הליגה: קרטר נגד הווארד, וכולם למען הפיליפינים

האם ג'יימס הארדן יואשם בתקיפת אוהד? כלי התקשורת בארצות הברית מדווחים היום (חמישי) כי כוכב יוסטון רוקטס שלח אגרוף לפרצופו של אוהד שהקניט אותו בתחילת החודש בלוס אנג'לס. הבחור שהגיש את התביעה נגד הארדן, אוהד הלייקרס עם השם הישראלי ברק גולן, טוען כי הארדן חבט בו לאחר שגולן צעק לעברו: "קובי קורע אותך" ("Kobe owns your ass").

שחקן יוסטון רוקטס ג'יימס הארדן. רויטרס
איבד את העשתונות? הארדן/רויטרס

התקרית התקיימה ב-4 בנובמבר, מספר שעות לאחר שהרוקטס הפסידו לקליפרס בלוס אנג'לס. הארדן, שהיה חלש מאוד באותו משחק והטיח 0 מ-7 לשלוש בדרך ל-15 נקודות בלבד, נסע עם מספר חבריו ברכבו לאחד המועדונים בעיר, ונופף לאוהדים שעמדו בחוץ. אז על פי הדיווחים צעק גולן להארדן את הדברים, והכוכב שלח לעברו אצבע משולשת, וחבט בו. על פי גולן, מיד לאחר מכן החל הרכב בנסיעה מהמקום. עתה גולן תובע פיצויים שסכומם עדיין לא פורסם. נציגיו של ג'יימס הארדן סירבו להגיב לדברים.

דווייט הווארד יוסטון רוקטס. LM Otero, AP
בכיין? הווארד/AP, LM Otero

*** ב-ESPN דווח היום על אירוע בין וינס קרטר ודווייט הווארד. במהלך טיימאאוט במשחק שבין יוסטון לדאלאס, סנטר הרוקטס (שקלע 33 נקודות והוריד 11 ריבאונדים באותו ערב) התלונן לשופטים. באותו זמן הגיע קרטר, פורוורד המאבריקס, וצעק שהווארד הוא "הבכיין הכי גדול שהכרתי".

קרטר מתגורר באורלנדו, שם הוא משחק לכיף עם הווארד בכל קיץ. במשך קצת יותר מעונה השניים היו חברים לקבוצה, במדי המג'יק. לאחר המשחק אמר הפורוורד שהשניים חברים, אבל לא התחרט על ההערה. "הוא בוכה כל הזמן", אמר. "הוא תמיד מדבר על זה שאני בכיין, אז אמרתי, 'לא, אתה הבכיין הכי גדול שאני מכיר'. לאחר מכן, הוא השיב 'למה אמרת לי את זה?'. אבל אני מכיר את דווייט. הכול בסדר, אבל הוא בכיין".

הווארד, אגב, נקנס ב-25 אלף דולר על שזרק כדור ליציע, לעבר אוהד שהקניט אותו.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס פאו גאסול. AP
שיקלע כמה שיותר. גאסול/AP

*** פאו גאסול הודיע שיתרום לנפגעי האסון בפיליפינים 1,000 דולר עבור כל נקודה שיקלע במשחק ביום שישי מול גולדן סטייט.

גם מאמנו לשעבר בלוס אנג'לס, פיל ג'קסון, הצטרף למחווה וכתב לפאו בטוויטר: "אני בפנים ל-50 דולר לנקודה, 50 לריבאונד ו-1,000 דולר לכל עבירת תוקף".

לפי "מיאמי הראלד", מיאמי היט תתרום מיליון דולר לנפגעי האסון. מאמן הקבוצה, אריק ספולסטרה, אמריקאי ממוצא פיליפיני, השתתף גם בסרטון של יוניצ"ף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully