וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ביוון: "מכבי חיפה סיכמה על רכישת רובן ראיוס"

29.5.2013 / 11:04

ביוון דווח כי הירוקים ישלמו 700 אלף יורו עבור הקשר הספרדי, שיקבל כ-300 אלף יורו לעונה. פיליאבסקי מבוקש באוקראינה

ראיו שחקן אסטרס טריפוליס, רובן ראיוס סרנה. EuroFootball, GettyImages
גם מכבי תל אביב התעניינה. ראיוס/GettyImages, EuroFootball

ביוון מדווחים הבוקר (רביעי) כי הקשר הספרדי רובן ראיוס סיכם במכבי חיפה. על פי הדיווח, חיפה תשלם 700 אלף יורו עבור הקשר המכונה 'ראיו', והציעה לו שכר של 300 אלף יורו לעונה. במועדון ישיבו להצעה בחיוב, וגם סוכנו של השחקן נתנו אור ירוק לביצוע העסקה.

ראיוס, 26, הוא קשר התקפי, קפטן אסטרס והשחקן המצטיין שלה העונה. ב-32 הופעות בליגה היוונית העונה הוא כבש שבעה שערים ובישל 11 נוספים. סקאוט מכבי חיפה אלון חרזי צפה אף הוא בשחקן לפני מספר שבועות. ראיוס גדל במחלקת הנוער של אלצ'ה. בעונת 2008/9 שיחק בברצלונה ב' ולאחר מכן המשיך לאוריהואלה וליידה בטרם עבר ליוון לפני שנתיים.

למרות הפרסומים ביוון, בחיפה טוענים שהעניינים עדיין לא סגורים מול הקבוצה והשחקן: "המגעים נמשכים, אבל אין עדיין סיכום". בכל מקרה, המועמדות של דמטריס חריסטופי עדיין חזקה, כאשר גם גוראן צביאנוביץ' ורוברט בריץ' הסלובנים נמצאים על הפרק. כמות הזרים שתגיע למועדון תלויה גם בעזיבה אפשרית של דינו אנדלובו. מי שעוד צפוי לעזוב הוא הבלם אנדריי פיליאבסקי בו מעוניינת העולה החדשה לליגה הבכירה באוקראינה, סבאסטופול.

ועוד במועדון. בתום ישיבת שיבוץ במחלקת הנוער הוחלט כי מאמן קבוצת הנוער אברהם אבוקרט ימשיך בתפקידו. מחיפה נמסר: "אבוקרט זכה בישיבה לשבחים על עונת הדאבל והכשרת שחקנים לקבוצה הבוגרת".

"אני מאושר להמשיך עונה נוספת כמאמן קבוצת הנוער ושמח שראשי המועדון מאמינים ביכולתי", אמר אבוקרט לאתר הרשמי של המועדון. "כרגע מה שנותר הוא לשמור על הקיים והכי חשוב, להעלות שחקנים מקבוצת הנוער לקבוצה הבוגרת".

מאמן מכבי חיפה אברהם אבוקרט. מגד גוזני
"מאושר שראשי המועדון מאמינים ביכולתי". אבוקרט/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully