וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט ומארק קיובן בקרב עקיצות

הבעלים של דאלאס הצהיר שהלייקרס צריכים להיפטר מהכוכב, הוא ענה על המגרש ובטוויטר. למי שייכת המילה האחרונה?

מארק קיובן הרגיז את קובי בריאנט, וקובי ענה לו במגרש וגם מחוצה לו. ביום שישי הבעלים של דאלאס מאבריקס התארח בתחנת הרדיו המקומית של ESPN ורמז שלדעתו לוס אנג'לס לייקרס צריכה להשתמש בסעיף אמנסטי בסוף העונה ולשחרר את בריאנט מהקבוצה. העקיצה שמאוחר יותר הפכה להתנצחות, זכתה להתייחסות נרחבת יחסית בתקשורת הספורט האמריקאית.

סעיף אמנסטי הוא סעיף חדש יחסית שהוכנס לפני כשנה וחצי ועל פיו הקבוצות בליגה רשאיות לשחרר שחקן אחד שהשכר שלו לא ייספר בחישוב השכר הכולל של שחקני הקבוצה, אם כי הארגון ימשיך לשלם לו משכורת עד שהוא ימצא קבוצה אחרת.

מארק קיובן, בעלים דאלאס מאבריקס. רויטרס
דו קרב שמעסיק לא מעט את התקשורת האמריקאית. קיובן אמש/רויטרס

קובי כנראה לא אהב את הדברים של קיובן ואחרי שקלע הלילה 38 נקודות בדרך ל-99:103 של הלייקרס על המאבס בטקסס, הוא צייץ בטוויטר: "Amnesty THAT". קיובן שקרא את הציוץ, דווקא החמיא לכוכב בן ה-34 וצייץ בעצמו: "נחמד לדעת שלפחות בקבוצה אחת, חוץ מהקבוצה שלי, מישהו מקשיב למה שאני אומר. מחמאות לקובי בריאנט על ציוץ נהדר. כל הכבוד".

קובי ירוויח בעונה הבאה - האחרונה בחוזה הנוכחי שלו בלייקרס - 30.45 מיליון דולר, דבר שכמובן נוטל נתח משמעותי מתקציב המשכורות של הלייקרס תחת תקרת השכר. החל מהעונה הבאה הקנס על חריגות מתקרת השכר יגדל ואם הלייקרס יעברו את התקרה ב-30 מיליון דולר כפי שנראה כרגע (לפני שינויים בקיץ), הם ישלמו קנסות כספיים בגובה 85 מיליון דולר. "כשאני אומר 'אמנסטי קובי' זה לא אומר שאני חושב שזה מה שהם יעשו, אבל הם יצטרכו לעשות חושבים", הסביר קיובן.

לבעלים האקסצנטרי של המאבריקס יש היסטוריה של עקיצות עם הלייקרס. הוא נהג להתקוטט תקשורתית עם פיל ג'קסון כשזה עמד על הקווים של הקבוצה מהוליווד וניהל גם קרבות עם שאקיל אוניל. לפני פתיחת העונה הנוכחית קיובן הציב סימני שאלה סביב הכימיה בלייקרס ואמר: "אני רק מקווה שהם יהיו גרועים העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully