וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רק 1:1 למכבי פתח תקוה מול הפועל ירושלים

גולן כבש למלאבסים, אבל הם איבדו את המאזן המושלם. בני לוד-הפועל פ"ת 1:0, נס ציונה-יבנה 1:1, אשקלון-אחי נצרת 3:0

לאחר שבשבוע שעבר קיבלנו מחזור שלם ביום שישי לכבוד ראש השנה, היום (שישי) המחזור הרביעי בליגה הלאומית נפתח עם ארבעה משחקים. במשחק המרכזי של היום בני לוד, שהחמיצה את העלייה לליגת העל בתום העונה שעברה, הפסידה 1:0 להפועל פתח תקוה, שנשרה מאותה ליגה ממש. מכבי פתח תקוה קיוותה להישאר מושלמת, אך הסתפקה ב-1:1 מול הפועל ירושלים, הפועל אשקלון האיומה חטפה 3:0 ביתי ומשפיל מול אחי נצרת ובמיני דרבי, סקציה נס ציונה ומכבי יבנה נפרדו ב-1:1. במשחק היחיד בשבת, הפועל רעננה ניצחה 1:3 בחוץ את הכח עמידר רמת גן. שלושה משחקים נוספים יתקיימו ביום שני.

בני לוד - הפועל פתח תקוה 1:0

ניצחון חשוב לפתח תקוה, במשחק חוץ לא פשוט בכלל. לוד, שכמעט עלתה ליגה בעונה שעברה, לא ממש מסתדרת העונה והיא נכנעה בפעם השנייה השנה, מה שמשאיר אותה בתחתית. פתח תקוה התאוששה היטב מההפסד לאום אל פאחם בשבוע שעבר והתקרבה ליריבה העירונית בצמרת, שבועיים בלבד לפני הדרבי הגדול.

דקה 9: כדור תועה של מסיקה כמעט נכנס, אבל חמק סנטימטרים מהקורה הפתח תקואית.

דקה 25: אמסיס המארח ראה את הצהוב אחרי עבירה גסה.

דקה 41: גול! מחצית של שיממון הסתיימה עם כדור חופשי מסובב בצורה פנטסטית של יניב לוזון לחיבורים הרחוקים. שער גדול ו-0:1 לפתח תקוה.

דקה 45: רגע לפני המחצית, ריף מסיקה שוב ניסה, הפעם בכדור חופשי שכמעט הטעה את דורי. השוער הדף.

דקה 46: לוד פתחה את המחצית עם שני חילופים התקפיים: רן בן שמעון ועידן שדה נכנסו לחזק את החלק הקדמי.

דקה 53: איזה החמצה של הפועל פתח תקוה. הכדור טייל ברחבה ואף אחד לא הצליח לכבוש, אחרון ניסה וואסי משני מטרים, אבל הוא נהדף.

דקה 64: נבו מזרחי כמעט השווה עם בעיטה חזקה למשקוף מ-20 מטרים.

דקה 73: אדום! יחיא עיסא, שעשר דקות קודם לכן חמק מצהוב, כיסח מאחור את ג'ונתן אסוס בלי כדור וראה אדום ישיר וגבולי משהו. לוד בצרות.

מכבי פתח תקוה - הפועל ירושלים 1:1

המלאבסים היו עד היום הקבוצה המושלמת היחידה בליגה, אבל גם זה נגמר. מנגד, הקבוצה מהבירה, שפתחה את העונה בצורה מאכזבת עם הפסד ושתי תוצאות תיקו, עדיין ללא ניצחון, אבל אולי התוצאה החיובית הזו מול המועמדת הבכירה לעלייה, תחזיר את עמר סלמן וחניכיו למסלול.

כבר בדקה השלישית הצליח עומר גולן למצוא את הרשת של רפי כהן הוותיק ולעלות את המלאבסים ליתרון. שבוע שני ברציפות שחלוץ הנבחרת לשעבר כובש. ירושלים חיפשה את השוויון לאורך דקות ארוכות, עד שאיציק כהן מצא אותו בדקה ה-79.

הפועל אשקלון - אחי נצרת 3:0

המצב של גדי כרמלי ואשקלון הולך ונהיה יותר גרוע. אחרי הביזיון הביתי בשבוע שעבר בדמות הפסד 4:1 להכח עמידר רמת גן, הגיעה עוד מפלה ועוד תבוסה משפילה וכרגע לא ברור לאן הקבוצה של פרוספר אזגי המתוסבך הולכת, אבל כן ברור, שהיא הקבוצה החלשה בליגה נכון להיום. אחי חזרה לנצח אחרי שני הפסדים והיא תקווה שהניצחון הזה ידביק אותה לצמרת, שם בילתה בכל העונה שעברה. סרג' איילי העלה את האורחת ליתרון עם פנדל מדויק בדקה ה-38. בדקה ה-57 כבש אלן מסודי הוותיק את השני של נצרת והצרות של אשקלון רק התגברו. אם כל זה לא הספיק, מסודי השלים צמד בדקה ה-78 ואחי נצרת חגגה באשקלון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

סקציה נס ציונה - מכבי יבנה 1:1

העולה החדשה נראית נהדר, אבל לצערה היא ספגה שוויון מאוחר ולא הצליחה לצבור עוד שלוש נקודות. למרות זאת, יבנה בהחלט נראית כמי שיכולה להישאר בתמונת העלייה גם בהמשך העונה. נס ציונה עלתה לחמש נקודות בזכות התיקו, אבל תצטרך להשתפר. יבנה עלתה ליתרון בדקה ה-51, כשתומר בן חיים שלח פנימה מ-16 מטרים אחרי קרן קצרה של מאור פרץ. שער בכורה לבן חיים ביבנה, דווקא מול האקסית. שש דקות לסיום הגיע השוויון, כשעומר פרץ, שהגיע הקיץ מהפועל רמת גן, נגח פנימה לאחר טעות חמורה של הבלם מורן ז'אן והשוער יוסי שקל.

הכח עמידר רמת גן - הפועל רעננה 3:1

הקבוצה של מאיר סומך, שמחקה את מינוס שתי הנקודות שלה בעזרת שני ניצחונות משלושה מחזורים, הפסידה הפעם בבית לקבוצה של תומר קשטן, לה היה זה ניצחון בכורה העונה אחרי שלוש תוצאות תיקו. אור גירו דווקא העלה את הכח עמידר רמת גן ליתרון בדקה ה-50, אבל יוסי אסייג הפך את התוצאה עם צמד מהיר (59 ו-61) וקובי חסן סגר עניין עם השלישי (70).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully