וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופ סולו חושפת: סקס, סמים ואלכוהול בכפר האולימפי

מסיבות מטורפות, סקס בפומבי, ספורטאים מתפרקים, שיכורים בטקס הסיום. כל מה שדמיינתם אכן קורה בזמן האולימפיאדה

הופ סולו, שוערת נבחרת ארה"ב בכדורגל, חושפת מעט מהמתרחש בכפר האולמפי במהלך המשחקים האולימפיים. סולו סיפרה בכתבה למגזין ESPN מספר אנקדוטות מעניינות, כולל על הסקס המזדמן במהלך המשחקים, על המסיבות בחדרים, ועל כך שהגיעה לראיון ב"טודיי שואו" כשהיא שיכורה לחלוטין.

"אחרי שסיימנו לחגוג, התלבשנו בשמלות היפות שלנו, לבשנו את המעילים הרשמיים והלכנו לטקס הסיום באיצטדיון", היא מספרת, "אחר כך, בשבע בבוקר, אחרי לילה ללא שינה, הגענו ל'טודיי שואו' שיכורות לחלוטין. אין צורך לומר, נראינו כמו גיהינום".

הכתבה של ESPN מגיעה אחרי ספר שאתלטית בריטית פרסמה בעילום שם, שבו היא מספרת על הסודות מהכפר האולימפי, שכוללים מין, מסיבות וסמים. הופ סולו די מאשרת את הדברים. "ראיתי אנשים מקיימים יחסי מין בחוץ, בפומבי", היא מספרת, "על הדשא, בין הבניינים, אנשים משתגעים".

כבר שנים ארוכות ישנם לא מעט סיפורים על המתרחש בכפר האולימפי. במקרים רבים, ספורטאים מסיימים את המחויבות שלהם אחרי מספר ימים, ומתעקשים לא לחזור הביתה אלא להישאר בכפר כדי להמשיך את החגיגה ואת שחרור הלחץ, שמגיע אחרי ארבע שנים מתוחות של הכנות. "זו יכולה להיות הסחת דעת קשה מאוד", סיפרה סולו על האירועים סביבה.

גם השחיין ריאן לוכטה מאשר בכתבה ש"לדעתי 70 עד 75 אחוזים מהאתלטים עושים סקס במהלך המשחקים. היי, לפעמים אתה צריך לעשות מה שאתה צריך לעשות". סולו מספרת ש"בניגוד לבאר, זה לא מוזר סתם להתחיל שיחה עם מישהו. זה מתחיל עם 'באיזה ענף אתה עוסק?', ופתאום הידיים כבר מתחילות לגעת".

ג'יל קינטנר, רוכב BMX, מציין ש"האיטלקים בכלל חוגגים עם הדלתות פתוחות. אתה מציץ פנימה, ורואה את החבר'ה רצים בתחתוני חוטיני אחד מסביב לשני". ג'ון גודינה, עוד מדליסט אמריקאי, טוען ש"זה כמו לאס וגאס, אתה לומד לא לשאול שאלות".

בכתבה טוענים שמטיל הכידון ברו גריר קיים יחסי מין עם שלוש נשים שונות מדי יום. "גם כשהפרצוף שלהן ציון 7, הגוף שלהן הוא 20", הוא אומר, ומספר שגם המתעמלות הצעירות השתעשעו עם לוחמי הג'ודו ושחקני הכדורמים בחדר כושר - המקום בו הכל מתחיל. כמו כן, נאמר שהמארגנים מחלקים קונדומים לספורטאים, ובשנת 2000 הם נאלצו להוסיף עוד כמות אדירה של קונדומים אחרי ש-70 אלף כבר אזלו. כמו כן נטען שכמעט כל הספורטאים שיכורים במהלך טקס הסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully