וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל אואן עוזב את יונייטד: "אני מספיק טוב לפרמיירליג"

השדים האדומים לא חידשו את החוזה של החלוץ (32), שנותר אופטימי: "סקולס וגיגס נותנים ביטחון. לא ארד לליגה השניה"

חלוץ מנצ'סטר יונייטד מייקל אואן קיבל הודעה מהמנג'ר אלכס פרגוסון לפיו חוזהו לא יוארך והוא לא ישחק בקבוצה בעונה הבאה. למרות זאת, ילד הפלא של הכדורגל האנגלי לשעבר ממש לא מתכוון לתלות את הנעליים. "המנג'ר הודיע לי אחרי משחק ראווה ביום שלישי שהמועדון לא יאריך את החוזה שלי. נהניתי מכל דקה משלוש השנים שלי בקבוצה הפנטסטית הזו", אמר אואן. "אני רוצה להודות לשחקנים, לצוות המקצועי ולאוהדים על התמיכה שלהם ומאחל להם בהצלחה בעתיד".

החלוץ בן ה-32 הצטרף לשדים האדומים בקיץ 2009 בהעברה חופשית, אך התקשה להציג יכולת גבוהה ורשם 31 הופעות וחמישה שערים בלבד במשך שלוש השנים האחרונות בפרמיירליג. העונה הוא שותף ארבע פעמים בלבד, ולא שיחק משחק רשמי מאז חודש נובמבר בשל פציעה בירך.

אם כך, מה הצעד הבא בקריירה של חלוץ ליברפול לשעבר? עדיין לא ברור, אך אואן שולל מעבר לליגה נמוכה יותר: "עכשיו אקח חופשה קצרה ואחשוב מה הלאה. אני רק בן 32, ואם מסתכלים על חבר'ה כמו פול סקולס וריאן גיגס, זה נותן ביטחון שאפשר להמשיך לשחק. הגוף שלי מרגיש די טוב למרות הפציעות שעברתי. אני לא חושב שמעבר לליגת המשנה תהיה אופציה, אין לי ספק שאני מסוגל לשחק בפרמיירליג. אם זה לא יקרה, אסתכל על הצעות אחרות".

פול סקולס דווקא כן ימשיך במנצ'סטר יונייטד עונה נוספת

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully