וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל תל אביב מחו נגד טביב באימון הקבוצה

18.1.2012 / 18:01

האוהדים הבעירו כסא פלסטיק ותלו שלטים: "כולם הלכו, עכשיו תורך", "שיהיה טביב למכבי". קראו: "אנחנו נישאר, אתה לא"

בצל המשבר הניהולי והמקצועי בהפועל תל אביב, ערכה היום (רביעי) הקבוצה אימון נוסף לקראת משחק הליגה נגד מכבי נתניה ביום שבת הקרוב.

לאימון הגיעו כמה עשרות אוהדים של הקבוצה שתלו שלטי מחאה נגד הבעלים אלי טביב בנוסח: "כולם הלכו עכשיו תורך!", "שיהיה טביב למכבי", ועוד. בנוסף הם קראו: "לא רוצים אותך בהפועל, אנחנו נישאר ואתה לא תישאר". נשמעו גם קללות וגידופים נגד בתו של טביב, ליהי, שמשמשת כחברת הנהלה.

חלק מהאוהדים גם הבעירו כמה כסא פלסטיק בסמוך למגרש האימונים. כזכור, טביב נמצא במיאמי לרגל עסקיו שם. האוהדים גם מחו נגד היכולת של השחקנים במשחקים האחרונים, בהם גם התבוסה 3:0 להפועל חיפה ביום שני האחרון ותלו שלט בו נכתב: "בשבילנו משחק חוץ זה לא טיול, תתביישו לכם".

בתוך כך, חלק מאוהדי הקבוצה החליטו לפנות לבית המשפט בדרישה לחייב את הנהלת המועדון לאפשר הכנסת שלטים ולא לפגוע בחופש הביטוי. מי שמוביל את הפנייה לבית המשפט הוא עו"ד ארי שמאי, שסיפר לוואלה! ספורט: "אנחנו מתחילים במהלך שבו אני אפנה למשטרת ישראל, לחברת היכלי הספורט ולקבוצה עצמה כדי לפעול על פי החוק ולאפשר את הכנסת שלטי המחאה הבלתי מסיתים. אנחנו לא נספיק לפנות לבית המשפט עד המשחק הקרוב, אב להכוונה להצליח במהלך עד המשחק הבא. לא אלי טביב ולא משטרת ישראל יכולים לשים את עצמם מעל בית המשפט העליון".

אמיר דן מונה היום לדובר הקבוצה.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully