וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: נשקלת האפשרות להחליף את דרור קשטן

ראשי המועדון מאוד לא מרוצים מהמאמן ומיחסי האנוש שלו. הפסד או תיקו נגד הפועל חיפה עשויים לגרום לפיטוריו מהקבוצה

האם גורלו של דרור קשטן בהפועל תל אביב נקבע אתמול אמש (שבת) עם שער השוויון שספגה הקבוצה נגד הפועל באר שבע (1:1) בדקה ה-90? מקורבים למועדון האדום טוענים בתוקף כי קיימת אכזבה גדולה בהנהלת הפועל תל אביב מהישגי הקבוצה ומהאופן שבו היא משחקת, ושעל כן מעמדו של המאמן הוותיק מעורער מתמיד ושנשקלת האפשרות להחליף אותו.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט לפני כשבוע וחצי, בין קשטן לבין שחקניו ובינו לבין הבעלים אלי טביב, קיימות מתיחויות גדולות. אחרי ניצחון אחד בלבד בחמשת המשחקים האחרונים, תוך שהפועל מציגה כדורגל לא טוב, במועדון שוקלים למנות מאמן בעל יחס חם יותר לשחקנים ושדוגל בכדורגל יותר התקפי.

הבעיה מבחינת ההנהלה היא שכרגע אין בשוק מועמד ראוי להחליף את קשטן, זאת למרות שעלו מספר אופציות כמו משה סיני, שלום תקווה וגם מנהל מחלקת הנוער זאביק זלצר. בזכות ניסיונו הרב שמהווה יתרון על פני המועמדים האחרים שהועלו, קשטן צפוי להמשיך לפחות בשבוע הקרוב. אם בשבוע הבא הקבוצה לא תנצח את הפועל חיפה בחוץ, ישנה אפשרות סבירה מאוד שקשטן יפוטר או שהוא יקבל מסר ברור שהוא נכשל בתפקידו.

מעבר לכך, העצבים בסיום המשחק המשיכו עקב המתיחות בקבוצה ונראה כי חדר ההלבשה של הפועל מתפורר. השחקנים האשימו לאחר המשחק אחד את השני ואף ניתן לראות בברור מי מצדד בקשטן ומי נמצא בצד של טביב

בהפועל גם טענו כי ישנו קשר ישיר בין אי הכללתו של עומרי קנדה בהרכב אמש לבין העובדה שבאמצע השבוע שעבר הגיעו גובי כספים למועדון בנוגע לחובות של משפחתו של השחקן. לאורך כל השבוע שעבר קשטן תרגל את קנדה בהרכב הראשון, אך אתמול שינה את דעתו למרות שהמגן היה כשיר לחלוטין. שחקנים בקבוצה העריכו כי קיים קשר בין הדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully