וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ילה: חמישה שחקנים חזרו שיכורים מבילוי ונזרקו מהסגל

וידאל, בוסג'ור, ואלדיביה, חרה וקרמונה הושעו מיידית מהסגל למשחקי המוקדמות. בורגי: "חזרו במצב שלא הולם כדורגלן"

סערה בכדורגל הצ'יליאני. מאמן הנבחרת קלאודיו בורגי השעה חמישה שחקנים מהסגל לאחר שחזרו מאוחר מערב חופשי שניתן להם וככל הידוע גם היו שיכורים. החמישה הם: ארתורו וידאל, חורחה ולדיביה, קרלוס קרמונה, ז'אן בוסג'ור, וגונסאלו חארה.

נבחרת צ'ילה התכנסה לקראת שני המשחקים הקרובים בקמפיין מוקדמות המונדיאל מול אורוגוואי ופרגוואי. כל השחקנים קיבלו חצי יום חופש והתבקשו לחזור עד 10 בלילה. "השחקנים הגיעו באיחור של 45 דקות ולא במצב שהולם כדורגלן מקצוען ולפיכך לקחתי החלטה להדיח אותם מהסגל", הודיע בורגי במסיבת עיתונאים דרמטית והוסיף: "השחקנים הללו לא צייתו להסכם בעל פה".

על פי דיווחים בצ'ילה, החמישה השתתפו בטקס ההטבלה של בנו של ולדיביה והמשיכו לחגוג לאחר מכן. בורגי לא הסכים להגיד האם יסכים לזמנם לקראת המשך הקמפיין וטען כי הכל יהיה תלוי בעונש שיספגו מראשי ההתאחדות.

"אני פגוע כששחקנים לא מכבדים מילה של התחייבות. כל הצוות המקצועי והשחקנים חשים צער וכאב כי זו פגיעה ספורטיבית ואנושית בנבחרת".

בורגי זימן במקום החמישה שחקנים המשחקים בליגה המקומית: פליפה גוטיירס, פרנסיסקו סילבה, פרננדו מנסס, חוזה רוחאס ואת מילובן מירוסביץ', אקס בית"ר ירושלים. צ'ילה, שפתחה את הקמפיין בהפסד לארגנטינה (4:1) וניצחון על פרו (2:4), תתארח באורוגוואי ביום שישי ותארח את פרגוואי בשלישי הבא.

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully