וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ג'ון שייר נחת, דאודל וגיינס מועמדים

30.8.2011 / 16:06

הגארד של הצהובים נחת, קיבל דרכון ישראלי ונשמע נרגש: "מחכה כבר לגור כאן". הקבוצה פתחה במו"מ עם שני רכזים

קובי אליהו

צילום: קובי אליהו, עריכת וידאו: יאיר דניאל

מכבי תל אביב כבר פתחה את אימוניה באופן לא רשמי וללא המאמן דיוויד בלאט, שנמצא עם נבחרת רוסיה ביורובאסקט כרגע. בינתיים, שחקני הרכש של הקבוצה מתחילים להגיע טיפין טיפין לישראל. אחרי שתיאו פפאלוקאס, ג'ורדן פארמר ודווין סמית' כבר נתחו בנתב"ג, היום (שלישי) הגיע גם הגארד ג'ון שייר לישראל. בתוך כך, לוואלה! ספורט נודע כי מכבי תל אביב נמצאת במו"מ עם הרכזים זביאן דאודל וסונדיאטה גיינס. דיוויד בלאט התרשם מאוד מדואדל והוא זוכה לעדיפות מבחינת מאמן מכבי.

שחקן מכבי תל אביב ג'ון שייר. קובי אליהו
לא הסתיר את ההתרגשות. שייר/קובי אליהו

שייר, שהתעכב במשך שעה בשדה התעופה והתקבל על ידי עשרות צהובים, קיבל דרכון ישראלי ואמר: "חיכיתי שעה לתיק שלי ועדיין האוהדים חיכו לי. זה מראה כמה הקהל נהדר. אני מעריך את זה ולא יודע אם אני הייתי מחכה וזה אומר הרבה. אני מרגיש נהדר מכך שהגעתי וקיבלתי תחושה מה זה מכבי תל אביב. אני מחכה להתחיל לעבוד, לפגוש את חברי. אני רוצה לעבוד קשה ולפגוש את כולם".

על הקבוצה והמטרות של מכבי הוסיף: "נראה שיש לנו קבוצה טובה. הרבה שחקנים ותיקים ומנוסים. אני מצפה ללמוד מכולם, לשחק איתם ולעבוד קשה. אני רק רוצה לעבוד קשה. ברור שג'ורדן (פארמר) הוא שחקן נהדר. אני נרגש לשחק עם כולם, יום אחרי יום, אני רוצה לעשות כל מה שאני יכול ולראות מה יהיה".

שייר קיבל בשדה התעופה תעודת עולה חדש ואמר על תהליך ההתאזרחות: "זה מרגיש נהדר, זה כבוד להתחיל תהליך של התאזרחות ישראלית ולהיות אזרח ישראלי זו הזדמנות גדולה. אני מחכה לגור בישראל גם בלי קשר לכדורסל. אני כבר ממש מחכה לגור בישראל".

דרק שארפ התרגש באימון הפתיחה כעוזר מאמן

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

מי אתם, זביאן דאודל וסונדיאטה גיינס?

סונדיאטה גיינס (25, 1.85), שכאמור מועמד לצהובים, שיחק במכללת ג'ורג'יה, אך לא הצליח להיבחר בדראפט 2008, ויצא אל אירופה שם שיחק במדי קאנטו האיטליקית. לאחר מעבר מהיר בליגת הפיתוח, הצליח לקבל חוזה ביוטה ג'אז. במשחקו החמישי בלבד בקבוצה, קלע שלשה דרמטית עם הבאזר שניצחה ליוטה את משחקה מול קליבלנד של לברון ג'יימס, והפך לגיבור מקומי. במדי הג'אז רשם ממוצעים של 3.3 נקודות ב-32 משחקים, ובהמשך העונה חתם במיניסוטה, ממנה שוחרר לאחר שלושה חודשים. בהמשך עבר גם בטורונטו ובניו ג'רזי, במדיה הצליח לקבל חוזה ושותף ב-10 משחקים בהם קלע 5.5 נקודות בממוצע. במרץ העונה שבר את הירך הימנית.

כך קנה סונדיאטה גיינס את עולמו ביוטה

זביאן דאודל (26, 1.91) הוא בוגר מכללת וירג'ינה טק, במדיה שיחק ארבע עונות בין 2003 ל-2007. בעונתו האחרונה במכללה רשם 17.4 נקודות, 3.6 ריבאונדים, 3.1 אסיסטים ו-2.1 חטיפות בממוצע למשחק, אך לא נבחר בדראפט של 2007, ויצא לאירופה, שם שיחק במדי נאנסי ובקבוצה מהליגה השניה באיטליה. בתחילת 2011 חתם דאודל על חוזה לעשרה ימים בפיניקס סאנס, ולאחר שהרשים את ראשיה, תפס את מקומו בסגל עד סוף העונה והעמיד 5 נקודות ו-2.1 אסיסטים בממוצע ב-24 משחקים בהם שיחק.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully