וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרק שארפ: "הבאנו שחקנים גדולים"

28.8.2011 / 15:04

דרק שארפ הגיע לעוד אימון פתיחה של מכבי תל אביב, הפעם כעוזר מאמן: "הייתי קשוח עם החברים כשחקן ודבר לא ישתנה"

קובי אליהו

מכבי תל אביב ערכה היום (ראשון) אימון ראשון לעונת 2011/12, אם כי היא חסרה את המאמן דיוויד בלאט העושה בימים אלו עם נבחרת רוסיה, מילאן מצ'באן שנמצא עם נבחרת סרביה וגיא פניני, ליאור אליהו, טל בורשטיין, יוגב אוחיון ודיוויד בלו, שנמצאים עם נבחרת ישראל בכדורסל. בלאט והשחקנים מתכוננים כמובן לאליפות אירופה בכדורסל שתפתח בהמשך השבוע בליטא. גם ג'ון שאייר שינחת בהמשך השבוע, נעדר.

שחקני מכבי תל אביב ריצ'רד הנדריקס, דווין סמית' (במרכז) שון ג'יימס. קובי אליהו
אימון פתיחה בסגל חזר. הנדריקס, סמית' וג'יימס/קובי אליהו

באימון ניתן היה לראות שחקנים "ותיקים" כריצ'רד הנדריקס וסופוקליס שחורציאניטיס לצד פרצופיהם החדשים של תיאו פפאלוקאס, ג'ורדן פארמר, שון ג'יימס ודווין סמית'. אחד מהאנשים שכבר מכירים כל בלטה ביד אליהו והגיע - הפעם כעוזר מאמן ולא כשחקן - היה דרק שארפ.

שארפ אמר: "הבאנו למכבי שחקנים גדולים. זו תקופה כיפית, עם שחקנים חדשים ומערכת חדשה. כיף לראות את השחקנים שלא ראינו כל הקיץ. אני אהיה באותו מקום, רק עם תלבושת שונה. הייתי קשוח עם השחקנים האחרים כשחקן ושום דבר לא ישתנה כשאני עובר להיות עוזר מאמן".

פפאלוקאס סיפר על תחושותיו: "האימון הראשון הוא תמיד מוזר, הרגשה מוזרה להתחיל הכנות מחדש ולבוא לקבוצה חדשה. אני באופן אישי מנסה לעשות את הכי טוב שאפשר, כולם באים ומכירים אחד את השני יותר טוב. האימון עצמו היה מצוין, אנחנו מנסים להגיע למצב טוב, לחזור לכושר רגיל. כולם נראים טוב, באים לעבוד, אנחנו צריכים עדיין זמן כדי שכולם יבינו אחד את השני ונתאחד כקבוצה גם מחוץ לפרקט".

היווני דיבר גם על התאקלמותו של דרק שארפ כמאמן בקבוצה: "הוא היה שחקן מצוין, הוא בחור מצוין, ואני חושב שהוא יהיה מאמן מצוין. כולם יודעים שיש לו הבנה טובה בכדורסל והוא יעזור לקבוצה וגם לשחקנים החדשים".


דווין סמית': "לשחק במכבי זו הזדמנות נהדרת עבורי"
כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully