וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו דונאדוני מונה למאמן קליארי

מאמן הנבחרת לשעבר חוזר לסריה A אחרי 13 חודשים ללא עבודה וזאת במקומו של פיירפאולו ביזולי שפוטר מתפקידו

אחרי למעלה משנה ללא עבודה, חוזר רוברטו דונאדוני לאמן. מאמן נבחרת איטליה לשעבר מונה היום (שלישי) למאמן קליארי במקומו של פיירפאולו ביזולי, שפוטר מתפקידו בשל פתיחת העונה הגרועה של הקבוצה. אחרי 12 מחזורים, מדורגת קליארי במקום ה-17 בלבד עם 11 נקודות בלבד. הנשיא מאסימו צ'לינו התייחס להחלטה לפטר את ביזולי ואמר: "לצערי בכדורגל תוצאות הן המפתח ולפעמים הן גורמות לנו לקחת החלטות בניגוד לרגש ולחברות". קליארי הודיעה רשמית על מינוי דונאדוני, שיוצג לאחר שיחתום על החוזה.

ביזולי, 44, כיכב כשחקן בקליארי בתחילת שנות ה-90 ונחשב לאחד השחקנים הנערצים בתולדות המועדון. בעונה שעברה העלה את צ'זנה לסרייה A ובקיץ הגיע לקליארי להחליף את מסימיליאנו אלגרי שעזב למילאן. אלא שהקבוצה נראתה רע והתוצאות על המגרש היו מאכזבות. ביזולי הוא המאמן השלישי באיטליה שמפוטר העונה אחרי פרנקו קולומבה (בולוניה) וג'אנפיירו גאספריני (גנואה).

דונאדוני, 47, לא עבד מאז שפוטר מנאפולי באוקטובר 2009. כזכור, דונאדוני מונה מונה למאמן נבחרת איטליה אחרי הזכייה במונדיאל 2006, אך פוטר לאחר הכישלון ביורו 2008. עוד לפני ששימש כמאמן הנבחרת הדריך את גנואה וליבורנו. לפני מספר חודשים הוזכר שמו של דונאדוני כמועמד להגיע לאימון נבחרת ישראל, אך המגעים לא נשאו פרי.

ועוד מקליארי. השבוע יתקיים הליך בוררות בתביעה שהגיש שוער הנבחרת פדריקו מרקטי נגד המועדון. מרקטי דרש בקיץ לעזוב את הקבוצה ובתגובה הורה צ'לינו להוציאו לצמיתות מהסגל. השוער לא רשם ולו דקת משחק אחת העונה ותבע מהבורר להשתחרר לאלתר מקליארי לפי תקדים גוראן פאנדב, ששוחרר מלאציו לאינטר ללא תמורה בינואר שעבר.

עדכון ראשון: 16/11 00:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully