וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאן מרטין חתם במכבי אשדוד

24.9.2010 / 15:20

הפורוורד בן ה-25, 2.04 מטר, הרשים את הצוות המקצועי של העולה החדשה ויחזק אותה. האוזמן: "סגרנו את סגל הישראלים"

מכבי אשדוד הודיעה היום (שישי) על החתמתו לעונה הקרובה של הפורוורד יאן מרטין, ששיחק בעונה האחרונה באליצור יבנה. מרטין הצטרף אל מחנה האימון שערכה הקבוצה בתחילת השבוע בעין גדי. במחנה האימון הרשים את הצוות המקצועי של המועדון, שהחליט להחתימו לעונה הקרובה.

מרטין (25, 2.04 מטר) גדל במחלקת הנוער של אסטודיאנטס בספרד, שם גם שיחק אביו, פרננדו מרטין, מגדולי שחקני נבחרת ספרד בכל הזמנים. כמו כן כיכב בנבחרות ספרד הצעירות. בהמשך שיחק בקבוצת המשנה של ריאל מדריד והעמיד שם ממוצעים של 15.5 נקודות ו-6.7 ריבאונדים למשחק. בעונה שעברה הגיע לראשונה לארץ ונחת במכבי תל אביב אשר השאילה אותו ליבנה, בה קלע 16.8 נקודות למשחק. מרטין, שאימו היא אזרחית ישראלית, מחזיק בנוסף לאזרחות הספרדית גם באזרחות ישראלית ומדבר עברית שוטפת.

עו"ד שי האוזמן, מנהלה המקצועי של מכבי אשדוד: "ראשית חשוב להבהיר שיאן איננו מתאזרח אלא ישראלי לכל דבר ועניין, גם מבחינת השפה וגם מבחינת האורינטצייה. מדובר בשחקן טוב שיכול לשחק במספר עמדות. לפחות לדעתי האישית הוא חמק מתחת לראדאר של רוב הקבוצות בארץ. עם החתמתו של יאן השלמנו את הסגל הישראלי של הקבוצה וכעת אנו מתפנים להחתמת זר גבוה שישלים את הסגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully