וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי, ארמסטרונג חוזר לטור דה פראנס

רוכב האופניים הטוב בכל הזמנים אישר את השתתפותו במירוץ היוקרתי בעולם וינסה להשיג תואר שמיני, הפעם עם קבוצת אסטנה

לאנס ארמסטרונג, האיש שזכה שבע פעמים ברציפות בטור דה פראנס, הודיע היום (שני) באופן רשמי כי יחזור להתחרות במירוץ האופניים היוקרתי בעולם. כזכור, ארמסטרונג פרש אחרי הזכייה האחרונה שלו ב-2005, וכבר בספטמבר האחרון הודיע כי הוא מתכוון לחזור ולהתחרות.

המירוץ הראשון המיועד לארמסטרונג יחל ב-20 לינואר באוסטרליה. בימים אלה הוא מתאמים בטנריף שבספרד, יחד עם חבריו לקבוצתו החדשה "אסטנה". אגב, באותה הקבוצה רוכב גם אלוף הטור דה פראנס מ-2007, אלברטו קונטאדור.

גם אחרי שפרש והקדיש את זמנו למלחמה במלחת הסרטן, ממנה סבל בעבר, ארמסטרונג נאלץ להתמודד מול לא מעט ביקורות וטענות, שרמזו על כך שהשתמש בחומרים אסורים - למרות שמעולם לא נתפס. בצרפת, מארחת המירוץ שיתקיים ביולי, ארמסטרונג לא נחשב להכי פופולארי בלשון המעטה. הרוכב האמריקאי בן ה-37 התייחס לעובדה שייאלץ לחזור לשם בקרוב ואמר: "שום דבר לא ימנע ממני לעשות את העבודה שלי, ולהפיץ את המסר שלי".

בנוסף לטור דה פראנס, ארמסטרונג אמור להשתתף השנה גם במירוץ הג'ירו באיטליה, וזו תהיה הפעם הראשונה בקריירה של ארמסטרונג שבה הוא משתתף בשני מירוצי האופניים היוקרתיים בעולם באותה עונה. בנוסף, ארמסטרונג יתחרה גם בטור הפלאנדרס בארצות השפלה, בטור קליפורניה ובעוד כמה מירוצים בני יום אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully