וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי ואלברמן ייעדרו, ראדי ואיינבינדר בהרכב?

19.4.2014 / 13:29

האלופה נערכת לסכנין, וסוזה שוקל לפתוח עם השניים במקום זהבי הפצוע ואלברמן המוצהב. פריצה לא התאמן והוא בספק

one

הצהובים סופרים מחזורים לאחור, לקראת הבטחת כתר האליפות באופן רשמי, כשהפער עומד כעת על 11 נקודות ונותרו עוד שישה משחקים בלבד עד לסיום העונה. ביום שני תגיע הקבוצה לסכנין, למשחק שיערך במוצאי חג הפסח ובזמן חגיגות המימונה. המאמן פאולו סוזה יחסר את ערן זהבי הפצוע, שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי וכן את גל אלברמן שיעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים.

מי שישוב לסגל וככל הנראה גם להרכב, הוא הקשר דן איינבינדר, שנעדר מהניצחון נגד מכבי חיפה בשל מחלה. שחקן נוסף שאמור לפתוח בהרכב לראשונה מזה זמן רב הוא מהראן ראדי, שנכנס כמחליף לאחר פציעתו של זהבי נגד הירוקים והפעם צפוי לקבל את חולצת ההרכב למן הפתיחה. ראדה פריצה לא התאמן היום בגלל כאבי גב והוא בספק.

מהראן ראדי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מחכה להזדמנות לפתוח כבר הרבה. ראדי/קובי אליהו

החלוץ הצעיר דור ז'אן, שוב ייכלל בסגל הקבוצה הבוגרת וזאת למרות שקבוצת הנוער נמצאת בפוטו פיניש של מאבק האליפות בליגה לנוער. בקרית שלום רואים בז'אן מועמד להיכלל בסגל הבוגרים בעונות הקרובות וזו הסיבה שבמחזורים האחרונים הצוות המקצועי דואג להכניסו כמחליף כמעט בכל משחק.

בתוך כך העניק היום המאמן פאולו סוזה ראיון לאתר טוטו-ספורט באיטליה ואמר: "אם נבטיח את האליפות, אבקש את רשות המועדון להיות נוכח בגמר הליגה האירופית שיערך בטורינו". גמר הליגה האירופית יערך השנה ב-14 במאי, כאשר בישראל יישאר עוד מחזור אחד לשחק ומכבי תארח בו את בני סכנין למשחק שינעל את העונה באופן רשמי. סוזה ששיחק ביובנטוס ובבנפיקה שנפגשות בחצי גמר המפעל סיפר בראיון כי קבוצתו מכבי תל אביב מוליכה כעת את הטבלה ב-11 נקודות הפרש. "אלה שני מועדונים שנמצאים בלב שלי. יובנטוס קנתה אותי מספורטינג ליסבון ב-1994. יותר מפתיע לראות את בנפיקה במעמד חצי הגמר כי בעונה שעברה היו לבנפיקה הרבה בעיות. ויובנטוס היא דוגמה להמשכיות, הודות למאמן אנטוניו קונטה ואני שמח בשבילם".

סוזה נשאל מי הפייבוריטית להעפיל לגמר והוסיף: "בנפיקה קבוצה לא צפויה ותגיע עם הרבה מוטיבציה. ליובנטוס יש יתרון בעיקר בצד הטקטי ופן המנטלי ובמפגש של שני משחקים היתרון הטקטי משמעותי יותר, כך שאני חושב שיובה פייבוריטית להעפיל לגמר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
גם יובנטוס ובנפיקה בלב שלו. סוזה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully