וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנג'ר ברייטון מהצ'מפיונשיפ הושעה בגלל "פרשת חרא"

גאס פוייט במייל נזעם לאחר ההדחה מהפלייאוף: "מישהו חירבן בחדר ההלבשה של פאלאס". הקבוצה הזמינה משטרה

גס פויט מאמן ברייטון. GettyImages
אכן מסריח. גאס פוייט/GettyImages

זה כבר באמת עניין מסריח. לפי חשיפת ה"סאן", הנהלת ברייטון השעתה את מנג'ר הקבוצה, גאס פוייט, לאחר שזה שלח מייל נזעם לכל אנשי הצוות של המועדון בעקבות ההפסד 2:0 לקריסטל פאלאס וההדחה בחצי גמר הפלייאוף לפרמיירליג ביום שני האחרון. לאחר שהלילה (בין שישי לשבת) התברר מה נכתב במייל, אפשר לומר שהאורוגוואי מצא עצמו בפרשת חרא.

כן, כן. לפי המייל ששלח פוייט לכל אנשי המועדון, אחד מאנשי ברייטון עשה את צרכיו בחדר ההלבשה של האורחים, מחוץ לשירותים.

"כשאנשי פאלאס נכנס לחדר ההלבשה שלהם, הם מצאו עצמם במצב לא נעים", כתב פוייט. "מסיבה כלשהי, מישהו משלנו ניגש לחדר ההלבשה שלהם ועשה משהו נורא, כנראה כדי לעצבן אותם. להגיד את זה באנגלית ברורה, מישהו חירבן מחוץ לשירותים, על השירותים ומסביב לשירותים. אני כועס מאוד על כך שמישהו משלנו אפילו ישקול לסכן את המוניטין שלנו עם תרגיל כזה נמוך. אני מצפה ממי שעה זאת לקחת אחריות ולהתפטר".

גס פויט מאמן ברייטון. GettyImages
"מסיבה כלשהי, מישהו משלנו ניגש לחדר ההלבשה שלהם ועשה משהו נורא, כנראה כדי לעצבן אותם. להגיד את זה באנגלית ברורה, מישהו חירבן מחוץ לשירותים, על השירותים ומסביב לשירותים. אני כועס מאוד על כך שמישהו משלנו אפילו ישקול לסכן את המוניטין שלנו עם תרגיל כזה נמוך. אני מצפה ממי שעה זאת לקחת אחריות ולהתפטר". פויט במשחק המדובר/GettyImages

פוייט לא עצר שם, והוציא זעמו גם על חלוקת אביזרי עידוד רועשים. "אנצל את ההזדמנות להגיד לכולם שאם מישהו מנסה לעשות דבר כזה ולהשפיע על המשחק, שיהיה הוגן ויבקש ממני אישור קודם. מישהו מוכן להודות - של מי היה הרעיון הטיפשי הזה - לחלק את האביזרים הרועשים האלה? לא הפסדנו בגלל זה, אבל זה הוסיף לווייב הנגטיבי ששרר במגרש. מי שאתה, אכזבת את המועדון".

גם עוזרו של פוייט, מאוריסיו טאריקו, הושעה יחד עם המאמן. בברייטון מתכוונים כנראה לקרוא למשטרה על מנת לגלות מי אחראי לצואה בחדר ההלבשה.

פוייט נמצא בתפקיד מ-2009, והעלה את ברייטון מהליגה הראשונה ב-2011. העונה ברייטון סיימה במקום הרביעי, וכאמור הפסידה לקריסטל פאלאס בצמד מפגשים (0:0 בחוץ ו-2:0 בבית). בתחילה, כשהושהה פוייט, חשבו רבים שזה קרה מכיוון שהוא בדרך למועדון אחר, כשהשם של אברטון נזרק למערכה. אבל הלילה, כאמור, התברר מדוע הושעה. בברייטון לא הוציאו הודעה רשמית לפי שעה, אך חבר מועדון מסר ל"סאן" בעילום שם: "השיטות שלו גרמו לנו להפסיד במשחק, ועדיין הוא מאשים אותנו. זה מסריח".

אכן מסריח.

זאהה נתן צמד, קריסטל פאלאס עלתה לגמר הפלייאוף

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ווילפריד זאהה קריסטל פאלאס (מימין) בורח מדויד לופס ברייטון. GettyImages
התגבר על הצחנה. זאהה בדרך לשער/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully