וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האס זכה בוינה, תואר ראשון לווזניאקי אחרי שנתיים

הגרמני שיחזר את ההישג מלפני 12 שנה, הדנית זכתה בלוקסמבורג. גאסקה והאלפ הניפו גביעים בגביע קרמלין

עונת הטניס 2013 מתקרבת לישורת האחרונה שלה. בינתיים הטניסאים ברחבי תבל ממשיכים לאסוף כספי זכיות ונקודות דירוג וכמו בכל יום ראשון, גם היום התקיימו כמה משחקי גמר.

גביע קרמלין, מוסקבה (סך פרסים של 750 אלף דולר):

גברים:

רישאר גאסקה הצדיק את היותו מדורג ראשון בטורניר עם ניצחון בגמר 6:4, 4:6, 4:6 על מיכאאיל קוקושקין הקזחי. הצרפתי בן ה-27 הופיע בגמר מספר 20 בקריירה ושבר שוויון אחרי שלפני כן המאזן שלו עמד על 10:10. הבונוס של הצרפתי הוא עלייה למקום התשיעי בדירוג העולמי, ששווה השתתפות בטורניר גמר הסבב בלונדון.

נשים:

סימונה האלפ שמדורגת 18 בעולם גברה על סמנתה סטוסור 2:6, 6:7 וזכתה בתואר WTA חמישי בקריירה. יופי של הישג לרומנייה בת ה-22, שניצחה בכל אחד מחמשת הגמרים האחרונים שלה ושמטה בהם רק מערכה אחת. לזה קוראים שחקנית של מאני טיים. סטוסור עם הפסד שני ברציפות בגמר בטורניר במוסקבה.

טורניר וינה (סך פרסים של חצי מיליון יורו):

טומי האס, 2 בטורניר, גבר על רובין האסה ההולנדי 3:6, 6:4, 4:6 וזכה בטורניר וינה 12 שנה אחרי שעשה זאת בפעם הראשונה. זה היה התואר ה-15 בקריירה של הגרמני בן ה-35, שלוקח הביתה 90 אלף יורו וצבר גם 250 נקודות דירוג. האס מפגר ב-700 נקודות מאחורי רישאר גאסקה והוא עדיין חזק במירוץ לטורניר גמר הסבב.

טומי האס, טניסאי גרמני, עם התואר בטורניר וינה. AP
עדיין במירוץ לטורניר גמר הסבב. האס/AP

טורניר שטוקהולם (פרסים בכך 530 אלף יורו)

גריגור דימיטרוב הפתיע את המדורג 1 בטורניר דויד פרר, וגבר עליו 6:2, 3:6, 4:6. הבולגרי שדורג 7 בטורניר, נחלץ מפיגור של מערכה נגד בנואה פר בחצי הגמר ועשה זאת שוב בגמר. תואר ATP ראשון לדימיטרוב בן ה-22, שעד כה זכה רק בתארי צ'אלנג'ר ופיוצ'ר.


טורניר לוקסמבורג (סך פרסים של 235 אלף דולר):

קרוליין ווזניאקי שהפסידה מערכה אחת לאורך כל השבוע האחרון, השלימה את העבודה עם ניצחון 2:6, 2:6 על אניקה בק. זה היה התואר ה-21 של הדנית בקריירה, אבל הראשון אחרי שנתיים פחות יום. בק הגרמנייה, 19, עם הפסד בגמר ה-WTA הראשון בקריירה הקצרה שלה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קרוליין ווזניאקי, טניסאית דנית, עם התואר בטורניר לוקסמבורג. AP
סוף סוף תואר. ווזניאקי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully