וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגרוף: פלויד מייוות'ר יילחם ברוברט גררו ב-4 במאי

סוף סוף: המתאגרף הטוב בעולם חוזר לזירה, שנה לאחר הקרב האחרון שלו. חתם על חוזה "חסר תקדים" ברשת SHOWTIME

ספורט 2

צפו בניצחון המרשים של רוברט גררו על אנדרה ברטו

***

אפשר לפתוח יומנים ולסמן את 4 במאי. פלויד מייוות'ר ג'וניור, המתאגרף הטוב בעולם, אלוף העולם הבלתי מנוצח (0-43), חוזר לזירה שנה לאחר הקרב האחרון שלו.

וכמובן ש"מאני" לא יכול היה לעשות את זה בלי להפיל כמה לסתות.

מייוות'ר יגן על תואר אלוף העולם במשקל מעורב מול רוברט גררו, ב-MGM גראנד בלאס וגאס. ובעוד הבחירה להילחם מול גררו, שניצח בקרב מרשים בנובמבר את אנדרה ברטו, ברורה, מייוות'ר החליט לעזוב את הרשת שבה בילה ב-16 השנים האחרונות, HBO, וערק ל-SHOWTIME המתחרה. ההסכם הוא לשישה קרבות על פני 30 חודשים, והרבה הרבה כסף. תסמכו על פלויד, שהוכתר בקיץ האחרון כספורטאי הרווחי ביותר בעולם, שהמספרים שישלשל לכיסו הם חסרי תקדים.

פלויד מייוות'ר מתאגרף אמריקאי. AP
"העסקה ההיסטורית מראה כמה גדול פלויד. HBO הציעה הצעה נהדרת אבל SHOWTIME הציעו הצעה נהדרת הרבה יותר. HBO באו לקרב יריות עם סכין ביד". מייוות'ר/AP

"פלויד חתם על חוזה שובר שיאים עם שואוטיים והוא נרגש", אמר לאונרד אלרבי, אחת מיועציו של מייוות'ר, ל-ESPN. "העסקה ההיסטורית מראה כמה גדול פלויד. HBO הציעה הצעה נהדרת אבל SHOWTIME הציעו הצעה נהדרת הרבה יותר. HBO באו לקרב יריות עם סכין ביד. אין מה לעשות, זה עסק. פלויד היה ביחסים נהדרים עם HBO במשך 16 שנים, אבל הוא עובר הלאה".

הקרב האחרון של מייוות'ר נערך ב-5 במאי האחרון, אז ניצח האמריקאי את מיגל קוטו בהחלטת שופטים פה אחד. רוברט גררו (1-1-31), כאמור, מגיע אחרי ניצחון בהחלטת שופטים על ברטו, וזה כמובן הקרב הגדול בחייו.

"הקרב הראשון של מייוות'ר הוא מול גררו", הוסיף אלרבי. "פלויד הולך להעמיד את כולם החבר'ה האלה בשורה ולבעוט להם בתחת, אחד אחרי השני".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
רוברט גררו מתאגרף אמריקאי חובט באנדרה ברטו. jae c. hong, AP
זה מה שקרה לברטו. אבל פלויד זו רמה אחרת לגמרי. רוברט גררו/AP, jae c. hong
פלויד מייוות'ר מתאגרף אמריקאי. GettyImages
הספורטאי הרווחי בעולם. מייוות'ר עם ג'סטין ביבר, שליווה אותו לקרב האחרון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully