וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו ברץ הצרפתי מנצח, ומאבד את הראש

מקיסי-בנעבד סיים ראשון באליפות אירופה ב-3,000 מכשולים, אבל מיד לאחר מכן דחף ילדה בת 14 שהייתה מחופשת לקמע

צפו בדחיפת הילדה

שימו לב לתמונות הבאות: האתלט הצרפתי מהידין מקיסי-בנעבד איבד את הראש באליפות אירופה שנערכה בהלסינקי, ופשוט דחף ילדה בת 14 שמחופשת לקמע, סתם כך. זה קרה בסוף המירוץ ל-3,000 מטר מכשולים כאשר הצרפתי שנולד באלג'יריה סיים ראשון עם זמן של 8:33.23 דקות, אבל משום מה נראה עצבני.

הרץ בן ה-27 שזכה במדליית הזהב הלך לאיטו על המסלול ופתאום העיף מידיה של הצעירה, שהתחפשה לקמע בשם 'אפי' את המתנה שהוענקה לו ואף דחף אותה בשתי ידיו. בעקבות המקרה, מיקה מוקה, מנהל התחרות, התבטא בעניין, ואמר: "ההתנהגות הזו היא לגמרי בלתי מתקבלת".

אין זו הפעם הראשונה שמקיסי-בנעבד מאבד את הראש: אחרי שזכה ב-3,000 מטר מכשולים באליפות בברצלונה ב-2010 הוא דחף קמע אחר ושנה לאחר מכן הוא הורחק למשך עשרה חודשים אחרי שהוא התעמת עם רץ צרפתי.

לפני ארבע שנים, זכה בנאבד במדליית הכסף בבייג'ינג, כאשר באליפות העולם בדאגו הוא סיים עם מדליית ארד. כמו כן, זו מדליית הזהב השנייה שלו באליפות אירופה, אחרי שהוא שיחזר את ההישג מלפני שנתיים בברצלונה.

* אוסקר פיסטוריוס יתחרה בלונדון ב-400 מ' אישי וב-4X400 מ' שליחים, כך הודיעה התאחדות האתלטיקה בדרום אפריקה. הרץ יהפוך בכך לרץ קטוע הרגליים הראשון שמשתתף במשחקים האולימפיים.

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • לונדון 2012

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully