וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסמניה נמצאה רמת טסטוסטרון הגבוהה פי שלושה מאישה

עיתון ה'טלגרף' האנגלי חשף כי לאלופת העולם הטרייה ב-800 מטרים נמצאו בבדיקה כמויות גבוהות של הורמון המין הזכרי

עולם האתלטיקה עדיין מנסה לפענח את תעלומת הרצה (או הרץ) קסטר סמניה, שזכתה לא מכבר בריצה ל-800 מטרים. כזכור, הדרום אפריקאית גרפה את מדליית הזהב באליפות העולם באתלטיקה שנסתיימה לא מכבר בבירת גרמניה, ברלין.

אלא שלאחר הזכייה צל כבד ליווה את הניצחון שלה, לאור שמועות חזקות שגרסו כי סמניה היא בעצם הוא - גבר. מה שהיה מפתיע ומחשיד היא פריצתה המפתיעה של סמניה השרירית למרכז התודעה של עולם האתלטיקה, כאשר רק לפני שנה היא איכזבה באליפות העולם לנוער ולפתע הפכה לאלופת עולם.

באיגוד האתלטיקה העולמי דרשו ממנה לעבור בדיקת מין שתוכיח שהיא אישה, וכיום פרסם עיתון ה'טלגרף' מקור המקורב לאיגוד האתלטיקה שחשף כי בבדיקה שנערכה לסמניה נמצאה רמת טסטוסטרון הגבוהה פי שלושה ממה שאמורה להימצא בגופה של אישה.

עיתון ה'טלגרף' האנגלי עוד דיווח גם כי המאמן הראשי של נבחרת דרום אפריקה הוא דוקטור אקרט ארביט. ארביט, מאמן נבחרת מזרח גרמניה לשעבר, הואשם בעבר על ידי אתלטית כי הוא נתן לה סטרואידים אנאבוליים למכביר, עד אשר היא הייתה חייבת לעבור שינוי לניתוח מין ולחיות את המשך חייה כגבר.

עדיין לא ברור עד כמה היה קשור ארביט לסמניה. יחד עם זאת ארביט טען כי מאז נפלה חומת ברלין ב-1989 אין לו יכולת להשיג חומרים ממריצים ואסורים וכי שיטות הפעולה שלו נקיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully