וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א הודיעה: לגיה לדין בשל דגל המחאה

האוהדים הניפו דגל עם תמונה של חזיר בתוך הסמל של אופ"א, לאחר פסילת הקבוצה מליגת האלופות בשל שיתוף שחקן מורחק

אוהדי לגיה ורשה במחאה נגד אופ"א. רויטרס
הדגל המדובר/רויטרס

אופ"א הודיעה היום (שני) כי הקבוצה הפולנית לגיה ורשה תעמוד לדין משמעתי בשל דגל הפריסה אותו הניפו אוהדיה במהלך המשחק מול אקטובה בפלייאוף המוקדמות של הליגה האירופית ביום חמישי האחרון.

על הדגל הענק המדובר ציירו אוהדי לגיה תמונה של חזיר, אשר על חולצתו הופיעו הסמל של מטבע היורו ובידיו הוא החזיק שלט בו נכתב 1>6. סביב החזיר צויר הסמל של אופ"א ומתחת לכל זה הופיע שלט ארוך ועליו נכתב: "כי כדורגל לא משנה. כסף משנה". המילה "כדורגל" נכתב באדום-ירוק של לגיה והמילה "כסף", בירוק-לבן של סלטיק.

השלט המדובר עסק בהפסד הטכני של לגיה לסלטיק במוקדמות ליגת האלופות, הפסד אותו ספגה האלופה הפולנית לאחר ששיתפה שחקן שלא כחוק בשתי הדקות האחרונות של משחק הגומלין, כאשר התוצאה בסיכום שני המשחקים עמדה על 1:6 לזכותה. סלטיק נהנתה מן ההפקר, עלתה לשלב הבא ושם הפסידה למאריבור. לגיה הלכה לליגה האירופית והעפילה לשלב הבתים.

אופ"א הודיעה שהוועדה המשמעתית שלה תדון בעונש ביום חמישי וייתכן שלגיה לא תוכל לארח בביתה את המשחק הראשון בשלב הבתים, מול לוקרן ב-18 בספטמבר. זו אינה הפעם הראשונה בה אוהדי לגיה מסבכים את הקבוצה עם אופ"א. לפני שלוש שנים, במשחק ליגה אירופית מול הפועל תל אביב, הניפו האוהדים שלט עליו נכתב "ג'יהאד לגיה".

  • עוד באותו נושא:
  • לגיה ורשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully