וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאנצ'ז פלורס: "היתרון שלנו זה שמדובר במשחק אחד"

מאמן אתלטיקו מוכן לסופר קאפ האירופי נגד אינטר (ו', 21:45, 5 ו-5HD). בניטז אמור לפתוח בהרכב זהה לזה שזכה בצ'מפיונס

אינטר ואתלטיקו מדריד ייאבקו מחר (שישי) על התואר האירופי הראשון של העונה במסגרת הסופר קאפ האירופי (21:45, ספורט 5 ו-5HD) שייערך בסטאד לואי השני שבמונאקו. אלופת אירופה ומחזיקת הליגה האירופית ישחקו לראשונה בטורניר של אופ"א, כשניצחון של אתלטיקו יקנה זכייה חמישית של קבוצה ספרדית בתואר בתשע השנים האחרונות.

ווסלי סניידר, שמועמד לזכות בכדור הזהב לשנת 2010, סיפר לקראת המשחק כי הוא לא מוטרד מהבחירה בתואר האישי לעת עתה. "כרגע אני לא חושב על מה שאני יכול לזכות, אלא על המשחק נגד אתלטיקו", אמר ההולנדי של אינטר. "תארים אישיים הם נהדרים, אבל אתה לא יכול לזכות בהם מבלי שקבוצה טובה תעמוד מאחוריך".

המשחק עצמו חשוב מאוד עבור רפא בניטז, שיכול לזכות בתואר שני השבוע לאחר שגבר על רומא בסופר קאפ המקומי. המאמן הספרדי התעסק ביממה האחרונה בעיקר בעקיצות ודאג לשלוח אחת לקודמו בתפקיד, ז'וזה מוריניו, שאמר: "ברור שהייתה לו קבוצה חזקה, עוד כשהוא הגיע לאינטר, אבל מאמן לא מנצח בעצמו. אם הכל היה לו כל כך מושלם כאן, מדוע עזב?".

בניטז מיעט לשנות משהו במערך שזכה באליפות אירופה רק לפני כמה חודשים. נגד רומא הוא עלה עם הרכב דומה לזה שהשלים את הטרבל של הנראזורי וכך הוא אמור גם לעלות למשחק בשישי. סמואל אטו, דייגו מיליטו וגוראן פאנדב אמורים להרכיב את שלישיית החוד של אינטר, כשחאבייר זאנטי, סניידר ואסטבן קמביאסו ישחקו בקישור.

באתלטיקו מדריד, שהגיעה לשני גמרים בשנה שעברה אבל נפלה מול סביליה בגמר גביע המלך, ינסו לפתוח את העונה ברגל ימין. לשם כך צורפו לאחרונה דייגו גודין האורוגוואי ופיליפה לואיס הברזילאי, שאמורים לשפר את החלק האחורי של הקבוצה, שתנסה גם לשפר את מיקומה אחרי שאת העונה שעברה היא סיימה במקום התשיעי המאכזב. אתלטיקו צירפה גם את פראן מרידה מארסנל, וטיאגו הפורטוגלי ימשיך לשחק בהשאלה.

"אחרי החופש אני מרגיש רענן והגוף שלי התגבר", אמר דייגו פורלאן, שעבר קיץ ארוך עם אורוגוואי במונדיאל. "אני אוהב לשחק ואני כבר מחכה לחזור כדי לשחק עם הקבוצה שלי". המאמן שלו, קיקה סאנצ'ז פלורס, הוסיף: "היתרון היחיד שלנו במשחק זה שמדובר במשחק אחד. אני רואה במשחק כאפילוג לסוף השנה שעברה. אנחנו דורשים הרבה מעצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully