וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפ"ס גברה 1:2 על הפועל פ"ת ועלתה לרבע הגמר

מעוז סמיה כבש שער דרמטי בדקת הסיום והעלה את הקבוצה מהשרון על חשבון המלאבסים. אשדוד ואחי נצרת הצטרפו אליה בשמונה הגדולות

אחרי שמכבי נתניה, בית"ר ירושלים, מכבי חיפה והכח עמידר רמת גן הבטיחו את מקומן ברבע גמר גביע המדינה, קבוצות נוספות זכו בכרטיס המיוחל לרבע הגמר. במשחק המסקרן מבין השלושה שנערכו במקביל, אירחה הפועל פתח תקוה באיצטדיון האורווה את הפועל כפר סבא, מהליגה הלאומית. הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' נקלעה לפיגור מהיר, אבל שער שוויון מהיר ושער ניצחון בדקת הסיום של המשחק הביאו לה ניצחון דרמטי במיוחד, 1:2 על המלאבסים ואת ההעפלה לרבע גמר הגביע. האם כפר סבא היא הסינדרלה של המפעל?

במשחק נוסף אירחה מכבי אחי נצרת, שנאבקת להיכנס לחמישייה הראשונה בליגה הלאומית, את הפועל אשקלון המדורגת במקום השני בליגה הארצית. אחי פיגרה 2:1 עד הדקה ה-90, אבל כבשה שער שוויון ושלחה את המשחק להארכה, בה היא כבשה עוד שניים, ניצחה 2:4 ועלתה לרבע הגמר.

מ.ס. אשדוד, שהגיעה אחרי ניצחון משכנע בליגה בשבת האחרונה 0:2 על עירוני קרית שמונה, נתקלה אמנם בקשיים נגד מוליכת הליגה הארצית, סקציה נס ציונה, אבל שער בודד של עידן שריקי 11 דקות לסיום המשחק שלח את הקבוצה מליגת העל לרבע הגמר.

הפועל פתח תקוה - הפועל כפר סבא 2:1

למרות החששות מהמשך העונה בליגה, הפועל פתח תקוה ניסתה לשים ל-90 דקות לפחות את הדאגות בליגה ולהתרכז במפעל הגביע, אבל כנראה שהמחשבות הקשו והכבידו עליה מאוד. המלאבסים נראו כבדים ועייפים מאוד במשחק. שמעון אבוחצירא העלה את פתח תקוה כבר אחרי 10 דקות ליתרון, משער שנוי במחלוקת. כפר סבא לא אמרה נואש והצליחה לאזן כבר אחרי חמש דקות מפנדל מפוקפק מאוד. המשחק המשיך להתנהל בעצלתיים, וכולם כבר התכוננו להארכה, אבל מעוז סמיה, בלם כפר סבא, חשב אחרת ובדקת הסיום של המשחק שלח בנגיחה פנימה. מהפך מצוין וגדול לכפר סבא שניצחה 1:2 ועלתה לרבע גמר הגביע.

הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' לא הכי מצליחה בליגה הלאומית, ונראה כי גם את העונה הבאה היא תבלה שם, אבל לפחות בגביע היא עושה חיל. עם האוכל בא התיאבון, ואחרי ההגעה לשלב שמונה הגדולות, בכפר סבא יכולים להתחיל לפנטז על הגעה למעמד המכובד, חצי גמר הגביע שנערך באיצטדיון רמת גן.

המשחק נפתח באיחור כיוון שבתחומי האיצטדיון לא נכח אמבולנס. שחקני הקבוצות והשופטים חיכו בכיליון עיניים לאמבולנס שבושש להגיע, והמשחק נפתח לבסוף לאחר המתנה של כרבע שעה לאחר שהאמבולנס הגיע.

דקה 10 - גול! אבוחצירא השתלט על כדור שהוגבהה לרחבה, הסתובב ובעט פנימה, 0:1 להפועל פתח תקוה. חיים יעקב אישר את השער למרות שנימבה ואבוחצירא עצמו נגעו בידיהם לפני השער.

דקה 15 - גול! אלנתן סלמי הוכשל על ידי גל כהן, אבל ספק גדול אם ההכשלה הייתה ברחבה, חיים יעקב לקח עוד החלטה פזיזה כנראה ופסק פנדל. עאמר מנצור ניצל אותו כהלכה, כפר סבא איזנה ל-1:1.

דקה 62 - ארמון בן נעים בעט כדור מזווית קשה, לויטה ניפק הדיפה טובה.

דקה 90 - גול! כפר סבא קיבלה כדור חופשי, אותו היא שלחה אל השער, בן שבת הסיט את הכדור אל מעוז סמיה שמשני מטרים נגח אל הרשת החשופה, 1:2 לכפר סבא.

הרכב הפועל פתח תקוה: שניר דורי; איציק כהן, שגיב כהן, גל כהן, אבי ריקן; קוני דג'קארידג'ה, חייר סספדס, ג'וניור ויזה, ארמון בן נעים, שמעון אבוחצירא, פטי נימבה (חן עזריאל, 72).

הרכב הפועל כפר סבא: אוהד לויטה; עמאר מנצור, עשהאל בן שבת, מעוז סמיה, עמירן שקלים; אמייה לאבי, אלירן סיימון (גיא טוביאק, 69), עידן שום, גיא דיין, חן עזרא; אלנתן סלמי.

מ.ס. אשדוד - סקציה נס ציונה 0:1

לא מעט דם רע עבר בין שתי הקבוצות בימים האחרונים, לאחר שבסקציה נס ציונה רטנו על דבריו של הבעלים של מ.ס. אשדוד, ג'קי בן זקן, שאמר כי בניית האיצטדיון בנס ציונה הייתה מיותרת. בן זקן הבטיח ששחקני הקבוצה ייענו במגרש, ואשדוד אכן הגיבה. אמנם רק 0:1 קטן, אבל גם זו תגובה מספיקה בגביע.

מוליכת הליגה הארצית עשתה חיים קשים לשחקניו של יוסי מזרחי, שהתקשו ליצור מצבים, כאשר דווקא נס ציונה הייתה זו שהגיעה להזדמנויות קורצות יותר באיצטדיונה של אשדוד. אבל האורחים לא הצליחו לכבוש, ואחרי 79 דקות של משחק נגיחה של עידן שריקי מצאה את השער. אשדוד אמנם מתרכזת בליגה, כאשר המקום השישי די קורץ לה, אולם מזרחי ושחקניו לא ייאמרו לא להמשך דרכם במפעל. אשדוד, כזכור, הגיעה לגמר גביע הטוטו ונוצחה על ידי מכבי תל אביב. כעת היא תנסה את מזלה בגביע יותר חשוב. אחרי שהיא כבר צלחה שני סיבובים, נותרו לה עוד שלושה כדי להניף גביע היסטורי. האומנם?

דקה 10 - שי אבוקסיס מהסקציה הגיע למצב של אחד על אחד מול סטויקיץ', אך החטיא.

דקה 52 - מקרייב בעט ממפתן הרחבה, יניב בן ישי הדף לקרן.

דקה 61 - בעיטה של סהר לוי מכ-16 מטרים מצאה את סטויקויץ' מוכן.

דקה 75 - לביא הרים, מקרייב נגח למרכז השער, בן ישי הדף טוב.

דקה 79 - גול! ליאור ראובן הגביה מצד ימין, עידן שריקי נגח חזק ופנימה, 0:1 למ.ס. אשדוד.

דקה 82 - החמצה גדולה של יוגב בן סימון, שבעט מקרוב כדור מעל שערו של סטויקיץ'.

הרכב מ.ס. אשדוד: דראגן סטויקיץ', אדיר טובול (רחמים צ'קול, 74), ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, שי מימון, קובי דג'אני (אמיר לביא, 52), לובימיר קוביצה (יוסי אופיר, 37), ברוך דגו, דוד רביבו, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

הרכב סקציה נס ציונה: יניב בן ישי, יוגב בן סימון, מורן ג'אן, דין רפאלי, מאיר בונפיטו, אופיר חמו (יפתח הררי, 80), שרון ברנשטיין, אלירן שערי, סהר לוי, עמית אזולאי (עמית אוחנה, 60), שי אבוקסיס (יוסי אסייג, 74).

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

מכבי אחי נצרת - הפועל אשקלון 2:4 (אחרי הארכה)

איזה מומנטום אדיר מקנה שער שוויון בדקה ה-90. מכבי אחי נצרת, עם חיסרון של שחקן מהדקה ה-76, הייתה קרובה לסיום דרכה בשמינית גמר הגביע, אחרי שהפועל אשקלון הובילה 1:2, אבל שער של צ'אם נטויה הביא לשוויון. למרות הנחיתות המספרית אחי נצרת התנפלה על המגרש בהארכה, כבשה צמד כדי לנצח 2:4 וקיבלה את הכרטיס לשמונה הגדולות של הגביע.

מכבי אחי נצרת נלחמת על העלייה לליגת העל, אבל היא רחוקה משם מאוד. כעת, הקבוצה של נג'ואן גרייב יכולה להתנחם ולהתרכז בגביע ואולי לעשות שם את הבלתי ייאמן. אחרי שבני סכנין הביאה גביע ראשון למגזר ב-2004 אולי אחי נצרת תהיה הסינדלה השנייה של המגזר.

שייע פייגנבוים ושחקני הפועל אשקלון קיוו להילחם בשתי החזיזות, בצמרת הליגה הארצית, שם היא מתמודדת על הבכורה עם הסקציה, וכן במפעל הגביע. אשקלון כבר הייתה קרובה מאוד לעלות לרבע אחרי מהפך מהיר שהיא עשתה, אבל היא לא הצליחה לשמור על רשתה ובהארכה היא לא עמדה במומנטום של אחי. באשקלון פינטזו לפחות על שיחזור ההעפלה מלפני שנתיים לגמר הגביע, נראה שבעיר הדרומית יצטרכו לדחות את החלומות לפחות בעוד שנה.

דקה 41 - חיים סילבס סובב כדור חופשי מצוין מכ-22 מטרים מעל החומה, אבל הכדור שלו חמק ליד הקורה.

דקה 61 - גול! המשחק היה אמור להיעצר, בגלל ששחקן של אשקלון שכב פצוע על הדשא, אבל שחקני נצרת לא התחשבו, יצאו להתקפה ומצאו בתוך הרחבה את צ'אם נטויה שכבש בקלות בנגיחה אחרי הגבהה משמאל של סילבס, 0:1 לאחי נצרת.

דקה 65 - גול! הרחקת כדור של רון קופרלי מהגנת אשקלון הגיעה אל בריאן מן, שהשתלט נהדר עליו, עבר שני מגינים ומול השוער לא התקשה, 1:1.

דקה 69 - גול! מהפך בארבע דקות. בלבול בהגנת נצרת והכדור הגיע אל עדי שלג בקצה הרחבה, השחקן שיחרר בעיטה שטוחה ולא חזקה במיוחד, שהפתיעה את תום אלמדון והלכה פנימה, 1:2 לאשקלון.

דקה 76 - אדום! סרג' איילי הורחק לאחר שנכנס להיתקלות חמורה עם שוער אשקלון, בן חמו.

דקה 90 + 1 - גול! למרות שהם ב-10 שחקנים, נטויה מנצרת הצליח לכבוש שער שני במשחק כדי להשוות ל-2:2 ולשלוח את המשחק להארכה.

הארכה:

דקה 93 - גול! מהפך נוסף. כדור שהורם לרחבת אשקלון הפתיע את ההגנה, איב ג'ידה הגיע מאחור ושלח אותו אל הרשת, 2:3 לאחי נצרת.

דקה 100 - גול! נצרת קיבלה בעיטה חופשית, חיים סילבס ניגש אל הכדור ושלח אותו אל החיבורים, 2:4 ענק לאחי נצרת.

הרכב מכבי אחי נצרת: תום אלמדון; אסרף סולימאן, אלירן חודדה, יקיר שינה, שמעון הרוש; לוהאב כיאל, אמג'ד סולימאן, רם סטי, חיים סילבס; סרג' איילי (הורחק, 76), צ'אם נטויה.

הרכב הפועל אשקלון: שלומי בן חמו; שי פטלק, דוד אזולאי, רון קופרלי, מאג'ד יונס; כפיר ליבוביץ', עדי שלג, רומן חאוסטוב; אלירן אסאו, ינון ברדה, בריאן מן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully