וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביירון סקוט הוצג בלייקרס: "יש כאן סגל מאוד תחרותי"

המאמן החדש של LA הוסיף: "קובי ואני מסתדרים מצוין, בטוח יהיו לנו שיחות על כדורסל. זו עדיין העיר של הלייקרס"

מג'יק ג'ונסון עם מאמן לוס אנג'לס לייקרס, ביירון סקוט. רויטרס
קיבל אהבה במסיבת העיתונאים. סקוט עם מג'יק/רויטרס

אחרי אחת העונות הגרועות בתולדותיה, לוס אנג'לס לייקרס יצאה הערב (שלישי) לדרך חדשה עם המאמן הטרי שלה, ביירון סקוט. שחקן העבר, שהיה חלק מהקבוצה הגדולה של הלייקרס וזכה עמה בשלוש אליפויות, החליף בתפקיד את מייק ד'אנטוני. לאחר שהלייקרס התלבטו כל הקיץ בנוגע לזהות המאמן שלהם, הם בחרו בסקוט והוא הוצג הערב במסיבת עיתונאים אליה הגיעו חבריו לקבוצה לשעבר, מג'יק ג'ונסון, קארים עבדול ג'באר וג'מאל ווילקס, שנראו מאוד מחויכים.

סקוט אמר: "זה היה החלום שלי לאורך תקופה כל כך ארוכה. זה חלום שהתגשם. אין שום דבר שאפשר להשוות לתשוקה והאהבה שיש לי כלפי הארגון הזה. הדבר היחיד שאני מצטער עליו זה שד"ר באס לא נמצא כאן איתנו. אני חושב שהרכיבו כאן סגל שיהיה מאוד תחרותי. המשימה שלי היא לעשות כאן קבוצה שתדע לשחק הגנה טובה. מג'יק אמר לי בתחילת הקריירה שאנחנו זוכים באליפויות כי אנחנו עושים הגנה בכל משחק, בכל ערב".

ביהמ"ש הכריע: סטרלינג יעזוב את הקליפרס

סקוט הוסיף: "יש לי יחסים נהדרים עם קובי בריאנט ואנחנו מסתדרים מצוין. אנחנו מסמסים הרבה אחד לשני ואני מחכה להיות המאמן של קובי. הוא שחקן מדהים עם ראש מדהים לכדורסל. אני חושב שיהיו לנו הרבה שיחות על כדורסל".

לגבי שחקנים אחרים הוא אמר: "אני לא רוצה לשים הרבה לחץ על ג'וליוס רנדל, רק לתת לו לשחק כמו שהוא יודע. הוא פוטנציאל גדול. ג'רמי לין יכול לקחת כדור לסל, יכול לכדרר טוב, יכול לדחוף את הכדור קדימה. הוא קשוח מאוד. השיטה כאן תהיה שילוב של כל מה שעשיתי בניו ג'רזי, ניו אורלינס וקליבלנד. בהתקפה, ננסה לנצל כל הזדמנות שתהיה לנו. אני לא חושב ש-LA עברה להיות העיר של הקליפרס. זו עדיין לייקר-טאון. נקודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully