וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו דומארס סיים את תפקידו בדטרויט

כוכב העבר, ששימש כנשיא לענייני כדורסל מאז 2001 והוביל את המועדון לאליפות ב-04', שילם את המחיר על העונה הכושלת

נשיא דטרויט ג'ו דומארס. AP
הצלחה גדולה ואחריה, כישלונות מהדהדים. דומארס/AP

ג'ו דומארס ודטרויט כבר לא. הפיסטונס הודיעו הערב (שני) כי כוכב העבר שלהם סיים את תפקידו כנשיא לענייני כדורסל במועדון. "ג'ו דומארס הוא אלוף אמיתי והוא משמעותי כל כך לקבוצה הזו ולקהילה הזו", אמר הבעלים של דטרויט, טום גורס, "אנחנו מחליפים דף, עם המון כבוד למה שהוא השיג, לא רק כשחקן וכאיש הנהלה בקבוצה, אלא גם כאדם שייצג את הקבוצה הזו ב-NBA בכבוד בלתי רגיל". דטרויט הודיעה כי דומארס יישאר קשור למועדון ויהיה "יועץ לקבוצה ולבעלים".

דומארס החל בתפקידו כנשיא לענייני כדורסל של הפיסטונס ב-2001 ומיד קידם את הקבוצה בצורה משמעותית. בעונת 2002/03 הוא נבחר לאיש השנה בתפקידו על ידי הליגה ושנה לאחר מכן, הפיסטונס זכו באליפות נהדרת אחרי ניצחון מוחץ בסדרת הגמר על לוס אנג'לס לייקרס הפייבוריטית. האליפות הזו התווספה לשתיים בהן זכה דומארס כשחקן עם המועדון. עונה נוספת חלפה ודטרויט הגיעה שוב לגמר ה-NBA, אך הפסידה 4:3 לסן אנטוניו. בסך הכול, הקבוצה מעיר המכוניות הגיעה שש פעמים ברציפות לגמר המזרח בין 2003 ל-2008.

אלא שמאז, דטרויט בנפילה גדולה והרצף השלילי נמשך העונה, כאשר הקבוצה לא הגיעה לפלייאוף פעם נוספת, כפי שכשלה לעשות בכל אחת מארבע העונות הקודמות. דטרויט עומדת כרגע על מאזן חלש של 52:29 וכעת היא תצא לדרך חדשה במטרה לחזור אל ימי הזוהר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully