וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוייט הווארד: "שמיליונים ישרקו לי בוז. אני מעל זה"

סופרמן חזר לסטייפלס סנטר לראשונה וזכה לקבלת פנים צוננת בהפסד יוסטון לקליפרס. כספי הצטיין: "זו הייתה רק פציעה קלה"

עומרי כספי ממשיך להציג יכולת גבוהה בפתיחת העונה ב-NBA. הפורוורד הישראלי נחל הלילה (בין שני לשלישי) יחד עם יוסטון רוקטס הפסד ראשון העונה, 137:118 ללוס אנג'לס קליפרס, אך רשם את משחקו האישי הטוב מפתיחת העונה, עם שורה סטטיסטית של 19 נקודות (3 מ-6 לשתיים, 3 מ-6 לשלוש ו-4 מ-5 מהקו), 9 ריבאונדים ו-4 אסיסטים ב-28 דקות משחק. כספי שב מפציעה קלה בקרסול היטב, והיה הקלע המוביל אצל הרוקטס.

בלייק גריפין שחקן לוס אנג'לס קליפרס מול דווייט הווארד שחקן יוסטון רוקטס. Harry How, GettyImages
לא מתרגש מהשריקות. הווארד מול גריפין/GettyImages, Harry How

אך עם כל הכבוד לתצוגה הנאה של כספי, מי שתפס את מירב תשומת הלב היה כריס פול, שניפק עוד משחק אדיר לאוסף והמשיך את פתיחת העונה הפנטסטית שלו עם 23 נקודות ו-17 אסיסטים. הקליפרס עלו בזכותו למאזן 1:3. "ההתקפה שלנו תמיד די טובה, אך הכול נקבע על פי הקצב שאנחנו משחקים. אנחנו מנסים לשחק מהר. אם היריבה מחטיאה, אנחנו רצים", אמר פול בסיום.

בלוב סיטי קיבלו תוצרת משובחת מג'יי ג'יי רדיק, שהתעלה עם 26 נקודות, כולל 19 במחצית הראשונה. "תמיד אני מנסה לעלות מהספסל עם אנרגיות, כך שהמגן שמולי לא ישתווה לה", אמר הצלף שהגיע העונה מאורלנדו. גם בלייק גריפין התלהב: "הבחור הזה יכול לקלוע. זה בלתי ייאמן. מה שטוב בלשחק איתו זה שהוא לא מפסיק לנוע ללא הכדור. הוא עובד קשה בשביל הזריקות שלו".

שחקני לוס אנג'לס קליפרס ג'מאל קרופורד (שמאל) ובלייק גריפין מחבקים את כריס פול. AP
איך אפשר שלא לחבק אותו? גריפין וקרופורד עם כריס פול/AP

מי שחזר לסטייפלס סנטר הוא דוויט הווארד, שהתקבל בשריקות בוז על ידי האוהדים מהעיר שהייתה ביתו בעונה שעברה. העזיבה המסעירה של סופרמן את הלייקרס הייתה מורגשת היטב ביציעים, הוא עצמו לא התרגש, אך סיפק משחק מאכזב עם 13 נקודות ו-9 ריבאונדים ב-26 דקות. "הם יכולים לשרוק לי בוז מיליון פעמים, זה לא מפריע לי. אני אמשיך לשחק, אמר הווארד בסיום. "כששיחקתי בלייקרס נתתי לדברים שאנשים אמרו עליי להשפיע על המשחק שלי. עכשיו אני לא יכול להרשות את זה לעצמי. היום אני מעל זה".

עומרי כספי התייחס בקצרה לחזרתו מהפציעה: "זו הייתה פגיעה קלה, זה משהו שכבר קרה לי בעבר ויקרה לי תמיד. לא יכולתי לשחק מול יוטה כי לא הייתי כשיר. היה חכם יותר לא לשחק ולוודא שלא איפגע שוב".

עומרי כספי שחקן יוסטון רוקטס. רויטרס
חזר מהפציעה חד. כספי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully