וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס מחכה לשיקגו: "אנחנו לא אוהבים אותם"

מיאמי תפתח עונה נגד הבולס ותציג את גביע האליפות: "שמחים שזה יהיה מולם". ריברס: "הקליפרס והלייקרס? זאת לא יריבות"

הלילה זה מתחיל: עונת ה-NBA נפתחת עם משחק מסקרן בין מיאמי לשיקגו, אחת היריבויות הלוהטות של המזרח, ולברון ג'יימס מודה שהוא וחבריו דרוכים. "אנחנו לא אוהבים אותם, והם לא אוהבים אותנו", אמר לברון, "זה לא משהו חדש, כולנו יודעים את זה".

שחקני מיאמי עטו על עצמם תלבושות פוטבול באימון שלפני המשחק, וכריס בוש אומר: "זה לא במקרה, הכול מתוכנן, אנחנו יודעים שהם גדולים, פיזיים, ונהיה חייבים עשות את העבודה".

לברון ג'יימס, מיאמי היט, מול ג'ימי באטלר, שיקגו בולס. Chris Trotman, GettyImages
איזה כיף שזה חוזר. שיקגו מגיעה למיאמי/GettyImages, Chris Trotman

שיקגו תגיע למשחק במוטיבציה גבוהה ממספר סיבות: זה לא רק משחק הקאמבק הרשמי של דרק רוז, שהחמיץ את כל העונה שעברה, וזה לא סתם משחק פתיחת העונה מול היריבה - בנוסף לכל, מיאמי תקבל לפני המשחק באופן רשמי את גביע האליפות, כשהבולס זוכרים איך ההיט הדיחו אותם בפלייאוף בדרך לטבעת השנייה ברציפות שלהם. "זה לא משנה מול מי זה היה מגיע", מודה לברון, "אבל אנחנו שמחים שזאת שיקגו".

בשיקגו הבהירו שהם יהיו בחדר ההלבשה במהלך כל הטקס של מיאמי, דרק רוז אומר ש"זה הטקס שלהם. אם אנחנו היינו מקבלים את הטבעת, זו הייתה הסחת דעת, אבל אנחנו נהיה חייבים לעלות מרוכזים ולשחק כקבוצה, כי הם הולכים לעלות עם הרבה אנרגיות למגרש".

דווין וייד סיכם ואמר ש"המטרה שלנו השנה היא לא להשתעמם. אין שום דבר משעמם במירוץ אחד הגדולה. אנחנו יודעים שאנחנו האלופים, ושבכל משחק היריבה שלנו תיתן את המיטב שלה".

שחקן לוס אנג'לס קליפרס בלייק גריפין מול שחקן לוס אנג'לס לייקרס דוויט הווארד. Harry How, GettyImages
לא באותה רמה. הקליפרס נגד הלייקרס/GettyImages, Harry How

ריברס: "לייקרס-קליפרס זו לא יריבות"

משחק מסקרן נוסף בערב הפתיחה יהיה הדרבי של לוס אנג'לס: הלייקרס והקליפרס ייפגשו לעוד קרב טעון (4:30, ערוץ 5), כשהקליפרס ממשיכים לקרוא תיגר על השליטה בעיר, במיוחד לאור הגעתו של דוק ריברס. עם זאת, ריברס מגיע צנוע למשחק.

"יצטרכו לקרות עוד הרבה דברים כדי שנקרא לזה 'יריבות'", אומר ריברס, "נצטרך לעשות עוד הרבה בדרך לשם. אני לא חושב שעשינו מספיק". ריברס אולי מרגיע את הרוחות אחרי שהוא הלהיט אותן בעצמו, כשהחליט לכסות את דגלי האליפות והחולצות של הלייקרס שתלויות בסטייפלס סנטר.

"הלייקרס ניצחו הרבה בפלייאוף, הם יכולים להגיד את זה, אנחנו לא", טוען ריברס, "קשה לי עם זה. אני חייב לתת להם את הכבוד שמגיע להם. זה כבוד שצריך להרוויח. הם כבר הרוויחו את זה לאורך ההיסטוריה, אנחנו לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully