וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ארה"ב גברה 69:80 על ברזיל, לברון קלע 30

האמריקאים כבר נקלעו לפיגור 10, לפני שהחלו ללחוץ בהגנה ולהבטיח את הניצחון. אובמה הכריע איזו דרים טים גדולה יותר

נבחרת ארצות הברית בכדורסל התקשתה היום (שלישי) מעט במשחק המבחן השני שלה, לפני שהצליחה לגבור על ברזיל 69:80 בוושינגטון לעיני הנשיא ברק אובמה ומשפחתו. הברזילאים הובילו ב-10 הפרש אחרי הרבע הראשון (17:27), אבל לברון ג'יימס וחבריו החלו ללחוץ בהגנה, כפו ברבע השני 12 איבודים על הברזילאים, רשמו ריצת 5:20 כדי להשלים את המהפך.

הקלע המצטיין היה לברון ג'יימס, שסיים עם 30 נקודות, 14 מהן ברבע האחרון. קובי בריאנט הסתפק ב-8 נקודות ב-3 מ-11 מהשדה, קווין דוראנט קלע 11, כריס פול הוסיף 10. עכשיו האמריקאים יטוסו לאירופה ויתכוננו למשחק הבא מול נבחרת בריטניה במנצ'סטר, כשמייק ששבסקי זוכר לא מעט בעיות.

למשל, שהאמריקאים התקשו לא מעט במחצית הראשונה, כשהיו רק 1 מ-12 מעבר לקשת. ששבסקי ראה שלושה כוכבי ענק כמו כרמלו אנתוני, קובי בריאנט וקווין דוראנט קולעים ביחד רק ב-9 מ-31 מהשדה. כמו כן, נבחרת ארצות הברית ניצחה 32:40 בצבע, למרות שטייסון צ'נדלר וקווין לאב שיחקו ביחד רק 25 דקות, אבל האמריקאים לקחו רק 6 ריבאונדים בהתקפה מ-27 החטאות.

מנגד, ברזיל הציגה שחקנים כמו ננה, אנדרסון ורז'או, תיאגו ספליטר ולאנדרו ברבוסה, אך מי שסיים כקלע הבולט היה דווקא אלכס גרסיה (לשעבר במכבי תל אביב) שקלע 14 נקודות. ורז'או קלע 12 וקלט 13, מרסלו הוארטס המצוין מברצלונה קלע 11 נקודות וחילק 13 אסיסטים.

אגב, הנשיא ברק אובמה הכריע את השאלה במאבק החדש בין הנבחרת הזאת לדרים טים מ-1992. "בתור תושב שיקגו ומעריץ של מייקל ג'ורדן", הודה הנשיא, "אני הולך עם הדרים טים המקורית. הדומיננטיות שלהם לא הייתה בספק. קובי הוא מתחרה גדול, וטבעי שהוא יספק קצת טראש טוק, אבל לדעתי הנבחרת ההיא הייתה ללא תחרות".

נשיא ארה"ב ברק אובמה עם בתו מאליה ואשתו מישל אובמה במשחק של נבחרת ארצות הברית בכדורסל. רויטרס
זוכר את 1992. אובמה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully