וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרו לדרך המלך: ניצחון חוץ ראשון לבוסטון

גארנט קלע 22 ובוסטון השיגה ניצחון חוץ ראשון בפלייאוף עם 80:94 בדטרויט, עלתה ל-1:2 והחזירה לעצמה את הביתיות בגמר המזרח

אחרי שנוצח לראשונה בביתו בפלייאוף, במשחק מספר 2, הצהיר מאמן בוסטון, דוק ריברס, כי ידע שזה יקרה מתישהו והוא בטוח שקבוצתו תחזור לנצח מחוץ לגארדן, כמו שעשתה פעמים רבות כל כך במהלך העונה הסדירה. זה קרה מהר מהצפוי. הלילה (בין שבת לראשון) בוסטון ניצחה בדטרויט את הפיסטונס, 80:94, ועלתה ליתרון 1:2 בגמר המזרח.

רצף ששת הפסדי החוץ של הירוקים בפלייאוף נקטע בזכות אגרסיביות ונחישות שהוצגו כבר מהפתיחה. ההגנה הטובה בליגה לא נתנה לפיסטונס לנשום, ועלתה ל-0:11 תוך פחות משלוש דקות. פליפ סונדרס הכניס את רודני סטאקי במקום צ'ונסי בילאפס, ויחד עם נקודות של טיישון פרינס וריפ המילטון, דטרויט רשמה שוויון 15:15. אבל בוסטון הוכיחה שגם לה יש ספסל, ושלשה של סם קאסל הוותיק קבעה 17:25 לאורחים בתום הרבע הראשון.

ברבע השני ג'יימס פוזי (12 נקודות) סייע לקווין גארנט, ראג'ון רונדו נכנס לעניינים, והסלטיקס שעטו ל-32:50 במחצית. בוסטון הציגה משחק מפוזר (15 איבודים), אך בזכות שליטה בריבאונד (28:44) החזיקה ברסן המשחק, וגם כשריפ המילטון נכנס לעניינים ברבע השלישי, זה לא הפריע לה להגדיל את הפער ל-24 בשלב מסוים, ולהוליך 55:73 בתום השלישי. ברבע הרביעי ריי אלן הוריד חלודה (14 נקודות, אבל ב-5 מ-16), והסלטיקס שייטו עד לניצחון.

קווין גארנט עם 22 נקודות, 13 ריבאונדים ו-6 אסיסטים הצטיין בסלטיקס, והוליך עוד חמישה שקלעו בדאבל פיגרס. פול פירס תרם 11, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. קנדריק פרקינס (10 ריבאונדים), ראג'ון רונדו וג'יימס פוזי קלעו 12 כל אחד.

ריצ'ארד המילטון היה היחיד שהופיע בדטרויט עם 26 נקודות (8 מ-18). ראשיד וואלאס קלע 12 והוריד 8, רודני סטאקי היה מצוין עם 17 מהספסל ואנטוניו מקדייס הוסיף 8 ו-8 ריבאונדים. הסיפור של המשחק מבחינת דטרויט הוא השתנקותם של צ'ונסי בילאפס וטיישון פרינס. בילאפס רשם ערב נוראי עם 6 נקודות (1 מ-6) ו-4 אסיסטים, אך ללא תרומה למשחק של הפיסטונס. הנסיך היה נוראי עם 4 נקודות ב-2 מ-11, וכששני אסים שכאלה לא מתפקדים, אי אפשר לנצח קבוצה כמו בוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully